Dumma och Fula Band Namn
För att undvika diskutionen om detta i min svensk punk = skräp tråd (med tanke på att svenska punk band har dumma namn) Personligen väljer jag nog : Räserbajs
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
åh det finns så många.. ta all jävla metal eller gothskit vafan det nu är.. alla bandnamn som ska låta coola och innehåller orden "blood" "death" osv.. sen som du säger, alla plojnamn brukar vara rätt usla
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
ord! :)
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
"Lesbians On Ecstacy" är bara så smaktorrt, urfånigt och alldeles alldeles fantasilöst så jag tror jag nästan läste fel först.
Länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Hate Forest" va?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Dennis & Dom Blå Apelsinerna är ett avskyvärt namn as well
Okakim Dennis nästa band hette Ohlsson Har Semester Productions, vilket är ännu värre, imho. Bisarrt nog har jag hängt Dennis vid flera tillfällen.
Producent
2006-07-09 00:24
Aj vad det gör ont att få en cykel i ryggen-svenskt punkband Architecture in Helsinki-Bandfrån Melbourne
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
lokala band: Pösk ("The Black Easter", med grymt fula men charmiga t-shirts där orden är formade av små, gula benknotor), Livmoder samt Ninjaspark.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Acknowledge Det är som min sambos morfar brukar säga, det hängs och skjuts för lite nuförtiden.
min farfar sa i dag att det borde vara skottpengar på folk med tuppkam ^^
hmm, anal cunt är ju hårt, anal torture är inte lika coolt, men cooolt. Räserbajs ärskitkul namn. Ha, skrattar varje gång, men då är jag också typ 16 bast.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
the kristet utseende... ååhh vad jag hatar dem... skottpengar på tokroligeheter
http://www.kommandot.se/wp/
^^ haha grymma som fan ju ;P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
pang på pungen på kristet förfan
http://www.kommandot.se/wp/
när jag läste "Lesbians On Ecstacy" så tänkte jag "Chicks On Speed", att det var någon sorts hyllning eller så. typ som "Atari Teenage Riot" och "Nintendo Teenage Robots". fast jag tycker inte något av dom namnen är fula. däremot var det (enligt fredrik å filip) ett hårdrocks band som hette troja. men ville tuffa till sig lite, så dom gjorde en möntley och satte prickar över öet. inte så hårt för att hårdrocksband att heta tröja kanske.. inte på den tiden iaf. nu kan ett band komma undan med att heta pudels så ja...
Jag är bra - du är dålig.
SONIC DEATH MONKEY!
•pave paradise•
Sen är Ubba ett ganska fult namn
Bandnames titta vad jag hitta! hade t ex ingen aning om att vad som menades med "88 fingers louie"
- 88 Fingers Louie was a piano thief that sold Fred a hot piano in an episode of The Flinstones. klockrent!
danger_fssmfn De hette Trojan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag diggar joddla med siv
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...
amfetaminpsykos : ah, okej tack.
typ hård rocks bands namn som Europe och iron maden.. wtf e d för namn? =P lr typ klamydia? vem fan döper ett band efter en köns sjukdom? =P fasst dom e fett grymma men iaf..=P
WoooP!
rövsvett
dom flesta banden med fler än två ord är typ dåliga.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
...And You Will Know Us By The Trail of Dead är hur jävla grymt som helst!
•pave paradise•
"Du Är Christer Petterson Du Också" är en riktig höjdare.
kom på ett annat fult lokalt bandnamn. Hösomflös. måste vara det fulaste som finns.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
98% av alla svenska trallpunksnamn
Shooo bree
innan jag startade taskigt läge med queff hade jag en rapgrupp som hette down sin drome aveny , inte så värst hett.
http://www.sthlmmd.se
totalt jävla mörker kent bass hunter bowling for soup bullet for my valentine
RAGOSONE
TJM är visst tufft. Det sammanfattar deras musik och texter klockrent. RAGO däremot, det är fult. låter som någon blind tecknad jävla skit. ;p
Rago Total Jävla Mörker är inte fult ,det är fan bara hårt!
Foreskin 500 Lubricated Goat Butthole Surfers
Filbunke P20 : haha den delen har jag sett, sjukt fet
http://biggedy-b.blogspot.com
Slaskfittorna. Så, nu blev tråden överflödig.
Better active today than radioactive tomorrow
Le Sport. jag hatar musiken, medlemmarna och namnet.
I´m with stupid--->