I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Kan man leva på Ska i Sverige?
Övrig musik - Rock, pop & annat
Tillbaka till forumet
engstarr P57
2006-07-06 03:24
Kan man leva på Ska i Sverige?
Ja bah undra...
svara på frågan ni som vet't
afflaf
2006-07-06 03:35
kan du formulera om frågan för jag förstår inte den?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Sleinone
2006-07-06 03:43
Fråga nån eskalatorsnubbe,
www.eskalator.net
droppa frågan i deras gästbok. Dom värkar chill, du får nog svar. Vet att dom har andra kneg, finns liksom itne tillräckligt me spelningar/skivintänkter
naxer P40
2006-07-06 03:53
jag har svårt att sätta fingret på det, länka gärna bra ska om ni vet.
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
apos
2006-07-06 03:56
äru duktig nog så
we ruled the school..
LoRia
2006-07-06 10:26
hur många överhuvudtaget kan leva på musik i sverige? typ carola o lassa berghagen
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Borttagen
2006-07-06 10:35
Nej, det funkar inte ritkgit att leva på ska i Sverige. Folk har för dålig musiksmak, aha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2006-07-06 11:04
Alltså det är typ 20 stycken som kan leva på sin musik i Sverige just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trimmad P40
2006-07-06 11:06
Har man bara talang så kan man leva på att bygga korthus.
dingrinn.blogspot.com
Borttagen
2006-07-06 21:44
trimmads var nog en jävla överdrift också
Okakim P39
2006-07-07 01:45
Vet inte alltså jag tror att det är jävligt svårt att slå stort i sverige efter som vi är lite av ett stofil land om du förstår vad jag menar, liksom det är kanske många som gillar en artist men dom går inte och köper hans skiva eller går på konserten för vi är för lata för det,man måste vara grymt folkär för att slå i sverige.
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Borttagen
2006-07-07 02:40
nej man måste ha pr som alla andra och bakas med pengar för att tjäna pengar. du måste spelas på major radio stationer och det gör du bara om du har stora pengar i ryggen. allt är cash cash cash!
ska har aldrig dragit in cash. ända som antagligen left på det är pionjärerna och senare små hit band. många även legenderna har nog jobbat med mycket annat.
Tillbaka till forumet