arg musik för ett brustet hjärta
Kom precis hem från barcelona efter att ha blivit brutalt utkastad från min flickväns lägenhet mitt i natten. Vi hade varit tillsammans i ett och ett halvt år och över en kväll bestämde hon sig för att nu fick det vara bra. Jag blev helt ställd, anledningen ska vi "prata om när vi ses hemma" om två veckor. -Har kommit ur gråtfasen med hjälp av musik som José Gonzales, Terrence Jay, och Jack Johnson. -Men nu är jag förbannad. Nu vill jag ha musik att slå sönder världen till, men med kärlekstema. give me!
Tuna? Tuna is worth NOTHING!
Moderator
2006-06-23 13:14
Kent - Kent ångest och ilska så det rinner och blir över. he hjärta and smärta EP'n är ocskå lagom jälva arg.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Kent? Vill du bli av me han eller? Lyssna på någon mangel musik istället. Alla låtar me Nasum går bra!
Hmja ?
Haha Kent... Nä men kör på lagom bitter screamo. Typ Taking Back Sunday, Hawthorne Heights, Senses Fail.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Chimaira - Nothing Remains
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Slipknot - Everything Ends räcker nog..
•pave paradise•
Slipknot - Before I forget kanske, den är arg :)
Fuck me, I am weak
blood for blood - so common,so cheap
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Deftones - My Own Summer, bra grejer!
I'm at war tonight, You're in over your head, she said.
Adrenaline: den låten är väl ändå inte särskilt arg?
•pave paradise•
Queen - I want to break free
EE P19 System of a down - Chop Suey menar du kanske?
För att låten du syftar på heter det
Tur att jag har koll då :P
lhabia: Tycker du inte? Kanske mer ångestfylld än arg då. Elite då kanske? Eller, American Head Charge - Seamless. Den är iallafall arg..
I'm at war tonight, You're in over your head, she said.
tacksomfan Systemofadown-låten går ganska varm nu, tillsammans med lite From autumn to ashes och annat. För er som undrar så mår jag bättre, börjar få kontroll över läget. hade förmodligen börjat skjuta heroin om jag inte hade haft alla polare =) tack för tipsen.
Riktig ilska i "Kim" med Eminem.
Berra upp i era hörlurar!
HIM fungerar för mig i alla lägen, vet inte riktigt om ni anser det vara "arg" musik men det är rätt ösigt och typ alla låtar handlar om brustna hjärtan eller bara kärlek i allmänhet. albumen love metal och deep shadows and brilliant highlights e finfina.
Danko Jones - Play the blues eller vad den heter!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
en gammal klassiker! Assel - Tillbaka till ruta ett
Rehab is for quiters.
ATLien F21 att jag inte tänkte på danko! typ hälften av born a lion-plattan är ju som gjord för mig nu!
Disturbed - The Game Slipknot - Wait and Bleed
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Converge & Scars Of Tomorrow månne..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kompis, i got the shit 4 u Deftones - When Girls Telephone Boys när han i slutet går lös på "and i hope we never do meet again"-raderna...det är massivt.
skriv kort, helst inte alls
Raised Fist funkar bra
www.soundcloud.com/lirzproductions
Brand New - Seventy Times Seven är väl så där lagom elak :)
some girls - red cut through black hearts
Vår Del Av Stan
Man ska hata en tjej till Sage Francis - Rewrite This to the woman who I used to respect Now I call her a bitch cause I'm constantly upset
damageplan feat. corey taylor - fuck you
southis- P18 såja. det är arg musik childer of boodom eller vad dom nu heter också. även dimu borgir
Trivium - Pull harder on the strings of your Martyr Slipknot - (Sic) Dope - Die motherfucker die
damageplan feat. corey taylor - fuck you hehe precis den jag tänkte på.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?