I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-07 16:25

Lo-fi-fnk

Är det ngn mer än jag som hört detta otroligt braiga electropop bandet typ?:D haha
nu undrar jag bara ifall det är ngn som har tips på fler band som "låter" lite likt lo-fi-fnk? typ den stilen på musiken?

vore jätte tacksam för svar!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-07 17:28
tough alliance antar jag att du hört.
Rehab is for quiters.

2006-06-07 19:58
Joo dom har jag hört, nå mer som liknar lo-fi-fnk aknske?^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-07 21:37
Jag tycker att de är ganska egna i sitt sound faktiskt. De har hittat en egen ljudbild, åtminstone om man jämför med resten av landets elektroniska duos. Nåja, andra nya svenska akter som skulle kunna räknas till samma genre är:

Unarmed Enemies
Gentle Touch
Kompis
Le Sport
Cat 5
The Similou
Nicolas Makelberge
TIAC

2006-06-08 12:47
eksem:
TAAACK<3
i love u!! nu ska jag börja ladda ner, haha cat5 är ju rätt najsa:)

2006-06-08 19:52
ere nån som vet vad han säger på ref till wake up?
låter shoijekap?, lr sure wake up? hmm
jävla grym låt förövrigt
Blow my mind....the one below the waistline.

2006-06-08 20:49
jag gillar step up!:
steppi'n up is hard to doo!:)

2006-06-08 20:51
såg dem liv varje år när vi gick i pluget med dem, trode det var helt oseriösa och skämtade.

2006-06-09 00:12
lite överskattade är de nog... tta bättre!