africa med toto vf inte?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
tenacious d - fuck her gently
Producent
2006-12-23 23:30
äta & ligga e typ det enda jag gör utan musik.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
haha! träffade en tjej för någon vecka sedan som sa at hon tyckte om att schägga till system of a down :D Men jag gillar att göra det till Gotan Project .. allt med dem är bra att ha på under tiden..
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Mayhem - Chainsaw Gutfuck eller Necro - Eat your shit of my dick
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
alazhaychick: R Kelly? börjar man inte tänka på nerkissade 14-åringar då?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
alazhayhick: äh, ok.. du förstod inte.. men god jul iallafall!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Producent
2006-12-25 16:30
vilken låt brukar ni ha på när ni sprutar på bruden?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Björne - Skäll inte på Hugo!
Det är väl bara att sätta på Bandit och se vad som kommer ^^
Clarence Carter- Strokin' eller Slick Rick- Treat her like a prostitute!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beror välll på vad föör sex du hade tänkt dig haaa...elllr?
if it ain't ruff - it ain't right.....
beror vell på, men det uppskattades inte att jag sjöng själv iaf :(
Yellowman - Bedrom Mazuka Put your foot on my shoulder, let ruuub your vagina. Push it little further! haha så jävla raggig låt, finns lite stön i låten oxå som säkert passar bra under det passionerade samlaget!
// be the change you wanna see in the world
Dimmu borgir, Mayhem, Satyricon! dessa är helt klart grymmast att ha på under tiden! lycka till att få med henne på det! skulle va fett!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
Dimmu borgir-Blessing upon the throne of tyranny vilken fet låt!! tänk er den tjejjer!!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
combat 84
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Sander Kleinenberg - This Is Sensation inte nog med att själva låtnamnet har en rätt ironisk klang över sig, eftersom trancehouseelectro-nördar som mig sällan får sex, vi är som ett vandrande anti-klimax ;P Sen är också låten sjuuukt jävla svänig som skulle få vilken medeoker stelkråka som helst att röra sig lika sensuellt som barry white sjunger... Mjaoomieee!
SMUTSIGA SÖDERN - JAG VILL KÄNNA DIN PUSSY
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
snorty F23 combat84 hahahahahaha rapist då eller?
her albert and the tijuana brass band lär kännas lagom buskis också om man är lagd med åt steffan och christer hållet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Team America - Everyone Has AIDS
Köp ditt avlagsbrev och lev rövare deluxe.
Den där fågeln som tjaffsar med kalle anka på julafton.. badadapadabaddapada.... pip pip pip
* Pipp Pipp Pipp mena jag ;P
Thomas Schumacher - Ficken. "All night long, all night long, all night long.."
Barry White är najjs även Marvin Gaye - Sexual Healing
Shuu
Boards of canada e riktigt bra att knulla till... Annars går ju Raised fist bra oxå :)
The sky always had little fluffy clouds..
SaXoR: Njaaa musik har sin charm men då ska det ju vara nått lugnt så det blir lite romantiskt å sensuellt... Annars ska det heeeeeelt klart vara utan... Make Love Not War!
Daz Dillinger - work dat pussy
Lyricist
2007-01-07 11:52
Som den första personen sa. SLIPKNOT
John Legend, Anthony Hamilton, Solomon Burke
http://duckdown82.tumblr.com/