Producent
2006-05-03 13:28
har ni nån låt ni har fastnat för??
vete fan vad jag skulle posta detta så jag tog blandat...e det fel så får nån mod eller admin byta =) så har ni nån låt ni verkligen har fastnat för? som ni lyssnar på flera gånger om dagen på?? jag har fastnat för Michael jackson`s låt Human Nature...vete fan varför den e riktigt skön...sen kanske för att jag hade det lite mysigt ihelgen med den på med en tjej =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Cormega - Montana Diary måste jag lyssna på mest hela tiden, jävulskt bra låt
"life's a garden, dig it."
Cymande - Rastafarian Folk Song
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
och Killarmy - Feel It också...
gnarls barkley - go go gadget gospel sjukt bra låt att köra å krocka till ^^
och AZ - Mo Money, Mo Murder Homicide ft. Nas Ja dom 3 låtarna^^ måste jag lyssna på flera gånger om dagen
Gnarles Barkley (Cee Lo & Dangermouse) - Crazy.
What I said, yo!
Michael Buble - Feeling Good man måste älska den!
Kelly Clarkson - Because of you thats it.
Niceness!
Million Stylez- Miss Fatty!!
Sir Samuel - Blackadee
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Studio No Comply
www.bryanlustig.com
Sizzla - Batty bwoy Sizzla - wrath
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
samma här, Gnarles Barkley - Crazy. även för The Ark - Tell me this night is over ^^
PhilAhz0phee F20 Jag ÄLSKAR den låten! :O lyssnar på den heeela tiden typ :P En annan låt som går varmt på mp3 är: Uffie - Pop the glock
Trodde du ja!
mircwar-quake Sjukt bra ;)
TumbLax;)
Advance Patrol - BlåGula Färger Ett litet utdrag: "aa de stämmer, de ni säger, vi kommer till Sverige o snor era tjejer... De e sant jag är otroolig...."
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Carola - Evighet (Ironi).
Gotan Project - Mi Confesion En annan grymt fet tune som har spelats väldigt frekvent rätt länge är Million Stylez - Miss Fatty Den mördar!
Pinsamt stavfel: Supersci ska det ju vara.
Kultiration - Babylon faller, lyssnar jag på åtminstonde 3 ggr per dag.
JMD, Jag Måste Dansa!
Hammerfall - Always will be fin rockballad Nizlopi - JCB mysig låt
Helt Off - Tvåsam Ja, jag minns, ja minns när vi var små. Allt som vi gjorde, gjorde båååååda två.
T.I. - Rubberband man rubbabaend maen, wild as the talibaen!
http://wifebeaterlove.blogspot.com
sofia1 Ja den är hyvvens! Har den på repeat lite då och då.
What I said, yo!
Annars har jag fastnat för: T.I. what you know.
What I said, yo!
scar face- push it to the limit
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Ja, fast det där är ju ingen låt med artisten scarface utan från scarface OST eller hur?
What I said, yo!
Max Romeo - My jamaican collie James Carr - You've got my mind messed up
vegan power
PhilAhz0phee F20 så sant som det var sagt
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Tukholma, Max Peezay, svensk hiphop när den är som ballast.
The Last Waltz - Oldboy soundtracket . De ljuvaste av de ljuvaste toner.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Afasi & Filthy - Jag kunde inte byr mig mindre Sjukt skön.
My heart lives in my vagina.
GaBB3 Då gillar du säkert Bill Lovelady - One More Reggae, Maxi Priest - Wild World, Laidback - Sunshine Reggae och Big Mountain - Baby I Love Your Way? :) Gotta love 'em Absolute Reggae records.
Gubb - Världen É Din Obituary - Insane Necro - Gory Days Schysta krejjer!
"What's the point of representin' A style you can't live?"
Om du menar en låt som sitter fast och snurrar ofta just nu så är det: Håkan Hellström - Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Jag har totalt kört fast i : Basshunter - Boten Anna . Den är så ful att den är bra .
Tüffü was here!
Just nu är det en jävla blandning...10 favoriter just nu: *Sahara Hotnights - Who do you dance for *T.I. - What you know *Daft Punk - Da funk *Tiga - (far from) home *LL Cool J - Down the Aisle feat 112 *Three 6 Mafia - Who gives a fuck where you from *Lupe Fiasco - Kick Push *Mobb Deep - Got it twisted (DJ Ayres ghostbuster remix) *Supersci - On the grind feat Chords *Ghostface - Kilos feat Raekwon
Pete Doherty må vara en av dom stördaste människorna i världen, men Babyshambles - Albion är bland det bästa just nu
New Zealand Why not?
Moderator
2006-05-03 23:37
Roy Orbison - Life fades away har gått varm på min stereo den senaste veckan ungefär, fantastisk låt skriven av Glenn Danzig, kan inte tänka mig någon mer lyckad kombo på det sättet. det känns så självklart fast just nu lyssnar jag på Fugazi - The Argument vilket jälva band det blir nog inte bättre än så. bra spår lär spelas mycket i helgen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
mogwai - friend of the night faktiskt! så god. pianot påminner om mellon collie and the infinite sadness. lyssnar på den varje gång jag softar..
Toppen,Estet & Huber - Vi vet hur det känns