Bob Dylan TIPS!
Bob Dylan - I threw it all away, är otroligt bra!!!!
http://www.homage.nu/
changin är bra den med
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
maniack: jag kopte den skivan igar och alskar ocksa den laten. hela skivan ar riktigt bra :) later inte alls som gamle, arge och hesa dylan dock!
owen-shearer
nej, det är en helt annan bob som kommer fram på Nashville Skyline. men han är fortfarande lika bra.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
ja asså den låten han kör med johnny cash från skivan är riktigt fet också
Maniack den är fin, men orginalet är bättre tycker jag...finns ju med på "freewheelin' bob dylan"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vadå orginalet? Hur annorlunda är den?
den är bättre helt enkelt. han kör själv. lyssna vetja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som vet vilken bob dylan låt som går typ "its allrigt mammy im only dieing"
it's alright, ma (i'm only bleeding)
heter den så eller går den så
positively 4th street ar min favorit sang med dylan. ville bara saga det.
owen-shearer
heter så, är med på "bringing it all back home"
tack
annars är ju "blood on the tracks" som jag ser det den enda riktigt MÅSTE-skivan
I threw it all away från live plattan Hard rain är den bästa versionen. Och det tycker JAG.
bra låtar: It's allright, ma (i'm only bleeding) posetively 4th street maggies farm ballad of a thin man just like tom thumb's blues hard rain's a-gonna fall masters of war idiot wind och många, många fler..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
forever young och i shall be released är och bra!
Anima Sola
A hard rain's a gonna fall är enligt mig hans absolut bästa låt!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
desire, blonde on blonde, Bring it all back home, highway 61 revisited är ju de album man måste ha, sedan finns det många andra album där typ några låtar på är bra. Men favorit skivan är ju desire och favorit låten är ju naturligtvis då Sara, så jävla mäktig!
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
sedan är Is your love in vain underbar med :)
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
if not for you från "new morning" är grym kanske bästa låten: i want you
"i want you" och "hurricane" är hur bra som helst!
jag tar tillbaka allt jag skrev
Hurricane och One More Cup
"life's a garden, dig it."
Hur kommer det sig att han låter så annorlunda på Nashville Skyline? Fick den i julklapp, och hörde först inte att det var han. SPOILER! Kan förstöra albumet för er. Visst låter han som Björn Rosenström ibland? :)
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Bästa låten jag hört med honom:It ain't me babe Så sjukt skön text.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Antonq P17 vanlig uppfattning är att han slutade röka under den där perioden, därav röstbytet. i memoarerna har jag för mig att han gjorde det medvetet för att komma undan all press och uppfattas som lite konstig för att minska sin popularitet. typ så
De bästa låtarna med Bob är ju Oh Sister och Just like a woman
Desire skivan fyfan!
eller jag bara skoja!