I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-19 22:47

Otrevliga artister

Ja såg ett klipp med björk en gång när hon hade kommit till kina tror ja. Så stog de en kines me mic o kamera o sa bara " välkommen björk" haha björk kastade sig på henne o började slita o dra i henne. Bad day!!

Fuck that shit bitch

2006-03-19 22:51
Oasis är rätt gulliga mot pressen..
•pave paradise•

2006-03-19 22:52
Exempel;P
Fuck that shit bitch

2006-03-19 22:58
leta själv, finns för många exempel.

JLo är förövrigt vidrig mot alla
•pave paradise•

2006-03-21 01:05
haha ja enligt carson daily så har sångaren i Oasis varit den otrevligaste gäst dom haft.
www.facebook.com/papmusik
www.p-a-p.se
www.facebook.com/menasmusic

2006-03-21 18:04
GG Allin är schysst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-21 18:27
Keith richards, jag är inte helt säker, men på den dör konserten från typ 84 där som släpper ut masa ballonger i publiken, på Satisfaction så ser man hru en kille komemr upp på scenen, varpå keith tar sin gitarr och smäller till killen. Som sagt, jag kan ha sett fel, men jag är ganska säker. Dom är ju iofs jävligt väck där.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-03-21 19:44
En ung Robert plant var en gång på en konsert med Sonny Boy Williamson II. Efter konserten stod Robert och pissade i pissoraen varpå Sonny kom in.

Robert blev så paff attt han kissade på handen och berättade för Sonny att han älskade hans musik och att han var anledningen till att han (robert alltså) började spela munspel.

Sonny sa bara,

- Fuck off kid.

Och gick därifrån. Robert vart iofs änd överlycklig,
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-03-21 21:34
fantalight

hehe kul läsning:)
btw. Är döpt efter sonny boy .. :P
Hmja ?