I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-16 21:10

Mogwai - Mr Beast

Vad tycker ni om Mogwai?
Och framförallt, vad tycker ni om nya skivan. Jag tycker den är fantastiskt bra. Särskilt Auto Rock och Folk Death 95 gillar jag.

Rehab is for quiters.

2006-03-16 22:17
Har lyssnat en del på Happy songs for happy people, som jag gillar skarpt. Har hört mycket bra om Mr Beast men har inte ännu kollat den. Mogwai ska spela två gånger i Finland i juli, dock kommer jag inte att hinna på någon av spelningarna. Får hoppas på att de ska till Roskilde.
Still in the bridge

2006-03-16 22:56
Clydish:
Ja jag hoppas också att de kommer till någon av festivalerna jag ska på i sommar. Det finns ju en god chans trots allt.
Rehab is for quiters.

2006-03-24 00:15
Travel is dangerous<3. Tog en stund innan jag riktigt började gilla Mogwai. Förstod inte var charmen i pojkar som spelar långsam gitarr och glömmer bort att sjunga i 5 minuter låg. Sen hittade jag den, och nu kan jag inte tappa den längre ^_^. I synnerhet första halvan av skivan är genialisk, på ett mycket subtilt sätt.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>