morrissey
ska vara med i bingolotto, jag vill bara se hur arga alla fans blir nu?
jag tar tillbaka allt jag skrev
Haha, nä det är ju bra ju! Han har uttryckligen sagt att i samband med lanseringen av hans nya album så vill han vara med i de mest cheesy tv-programmen i de länder han besöker. Kommer bli hur kul som helst.
don't get chumpatized
Så jävla bra :) Hur många här ska på hans spelningar i Sverige? Jag ska på hovetspelningen 2/4 iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
morrissey i bingolotto...javla skit att man inte kan se det da...
hej.
åh så jag skrattade när jag läste notisen om det, jag tror det var i groove eller nåt, i alla fall, det vore fantastiskt kul. kanske en tripp till göteborg då och sitta i publiken :) ah, hovet om två veckor, det blir grejer
Men så trevligt. Då får ju jag höra bra musik under tiden jag hjälper morfar med hans lott
När är det?? Måste fan köpa lott...
http://www.toptensomething.blogg.se
Älskar The Smiths, är mindre förtjust i Morrisseys solomusik.
Look with your own eyes - See with your own mind
Ja, när är det? Den som får reda på det får se till att skriva in det i den här tråden omedelbart. Men med tanke på att Sverigespelningarna är i början på april så lär det ju bli någon gång då.
don't get chumpatized
the smiths-this charming man maste ju vara en av de battre latarna genom tiderna
hej.
Bingolotto går på söndagar right? Då kan det nog inte vara söndagen den andra april i alla fall. Kanske veckan efter? Om han nu stannar i Sverige några dagar efter spelningen den sjunde..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fifan, jag tänker fan dra till gamlestan och se han där med då! annars ska jag se honom på hans konsert här också.
Den 9:e läste jag nånstans...
http://www.toptensomething.blogg.se
är utländska artister med i bingolotto?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Japp, den 9:e blir det! Bekräftat av ledningen för BingoLotto :)
don't get chumpatized
Hahaha GO MOZ! :)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
han är ju konstant klockren
kasim upp i mixen hur gåre
Videon till you have killed me är ju så jävla bra också ..å att liksom spinna vidare på konceptet i videon genom att bara framföra den på skittöntiga tv-program är så jävla bra ..i love it!
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Låtlista från turnépremiären: 1. You Have Killed Me 2. Still Ill 3. The Youngest Was The Most Loved 4. In The Future When All’s Well 5. Irish Blood, English Heart 6. My Life Is A Succession Of People Saying Goodbye 7. Girlfriend In A Coma 8. I Have Forgiven Jesus 9. I Just Want To See The Boy Happy 10. Reader Meet Author 11. Life Is A Pigsty 12. Let Me Kiss You 13. Trouble Loves Me 14. How Soon Is Now? 15. First Of The Gang To Die 16. I Will See You In Far-off Places 17. Suedehead 18. At Last I Am Born samt som extranummer: Stop me if you think you've heard this one before Grymt besviken om inte There Is A Light That Never Goes Out inte hittat in på låtlistan till Hovetspelningen, annars ser det helt ok ut.
Fabrikörn Mm man trodde ju att there is a light skulle bli den eviga sistalåten =/ annars är jag fett missnöjd med den listan, var är tomorrow, alsatian cousin och we hate it when our friends become successfull?
hörde något program om honom/dom på p3 förut i bilen, en del lät riktigt schysst..vilken är den bästa skivan att börja med?
Börja med att lyssna på The Smiths
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Jag höll för handen när jag scrollade förbi låtlistan här ovanför, jag tycker det är sjukt tråkigt att veta sånt innan. Ingen diss mot dig dock Fabrikörn, man kan ju tycka olika om den saken. Och tassel, om du ska ha sådana önskningar och verkligen tror att de ska slå in också så kommer du väl alltid få vara missnöjd? Tomorrow och Alsatian Cousin har han väl inte spelat live på typ tio år? Alltså var det väl inget större risk att han skulle göra det nu heller. Men jag kanske har fel, som sagt är jag inget fan av att hålla på och studera statistik över vad som har spelat och inte spelats.
don't get chumpatized
jag tycker inte det är tråkigt, jag brukar skriva upp låtlistan och plocka upp den precis innan låten som spelas slutar.
Varför, har du nån slags allergi mot överraskningar? ;)
don't get chumpatized
Grymt bra insats av Moz och hans band idag, faktiskt positivt överraskad trots mina skyhöga förväntningar. Han kanske skulle ändrat lite på låtlistan dock, finns alldeles för många klassiker som inte var med. Gillade dock att han körde Last Night I Dreamt.... som avslutning. Mellansnacken var dock i en klass för sig. "I'm going to helsinki tomorrow, nice town aswell" "Buuuuuuuuuuuu!" "Yeah..."
det var svårt, för det kändes som publiken var lite seg, men samtidigt är det ju bäst så, när man bara får stå längst fram och njuta. håller med om att extranumret var heeeelt fantastiskt, kunde inte valts bättre. förutom det så var 'i have forgiven jesus', 'life´s a pigsty' och 'irish blood...' riktigt bra. synd att han hoppade över 'suedehead' "so, do you guys actually play hockey?" *vrål* "well i do, it's a great game"
Smaken är som baken, men personligen tycker jag att det är helt värdelöst att bara stå på en konsert. Om man inte får trängas med okända människor och svettas och hoppa omkring och kämpa för att ta sig längst fram så har jag ytterst svårt att bli berörd. Jag tycker att det var helt hemskt att det infann sig en sån "civiliserad" stämning där framme, att folk bara stod och lyssnade med lite lagom luft runtom sig och såg ut som de skulle bli helt förnärmade om man försökte ta sig förbi dem in mot mitten, typ tycka "Men vad håller du på med? Tar du min plats?" Och på en Morrissseykonsert är det ju katastrof! En stor del av Morrisseykulten bygger ju på att han har extremt hängivna fans, och att konserterna därför blir kaotiska med drivor av folk som riskerar att bli utslängda av säkerhetsvakter för att de försöker ta sig förbi vakterna och upp på scenen för att få krama sin hjälte och vän. Typ. "Stå och njuta", shit va tråkigt! Det kan man ägna sig åt på någon konsert med musik för folk som hatar musik, typ Katie Melua eller nåt. Hela idén med konserter har förstörts de senaste åren sedan det har blivit en sån jävla panik kring att det måste vara så hög säkerhet hela tiden.
don't get chumpatized
Blev besviken att han inte körde "There is a light..." i gbg, spelningen började bra men mitten blev seg och sedan kom det aldrig upp till nivån som infann sig i början. Synd. Bra, men inte fantastiskt.
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Sluta gnäll era oförskämda as ;) Jag hade ingen biljett .. Nu har jag sett låtlistan ..kan någon skriv ner SAMTLIGA mellansnack eller nåt också haha ;)
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Dags imorgon då! Ska bli spännande att äntligen få se karln
det var fedt igår!
Hur lång tid fick han spela? 50 sekunder? Jag blev asförbannad när det mitt i låten kom in en massa reklamloggor. Sedan bröts låten med eftertexter. Otroligt.
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?
vad ska man säga, det är ju bingolotto eller som vissa kallar det dumskallarnas julafton.
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Helt sjukt, jag glömde kolla! Nån som vet om det går att se nånstans?
don't get chumpatized
Vilka var på malmöspelningen?