I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"My name is Earl" låten??

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-03-04 20:01

"My name is Earl" låten??

Vad är det för låt som de spelar när hon Wanda trycker på B7 och brorsan säger "Wanda, dont tell me you press B7"
Sen spelar de den i slutet också när de är på gaybaren och han(/hon) som e DJ säger att det är dags för lite "old music"?

As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2006-03-04 20:12
han sa vad den hette, men jag minnst inte!
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-03-04 20:12
typ inget går upp mot lite "Dj nånting and the B-E-ZA Boys" lr nåt i den stieln.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-03-04 20:13
nej jag tänkte också komma ihåg artisten men min syrra började snacka med mig så jag glömde

As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2006-03-04 23:44
It takes 2 mesd Rob Base&DJ E-ze rock. En av den poppigare Hip-Hop historiens största klassiker (kanske den största...)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-05 02:37
Typ, som Rappers Delight
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-03-06 15:18
Tobbelito:Tyckte också det var konstigt. Kanske trodde trådskaparen inte att hip-hopare kollar på My Name is Earl? Hursomhelst så måste man vara jävligt ung om man missat den, det var en av de fåtal Hip-Hop låtar som spelades ÖVERALLT i slutet av 80-talet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-06 15:20
Kom på att jag är dubbelt så gammal som de flesta här. Whatever...