I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Gavin Degraw
Övrig musik - Rock, pop & annat
Tillbaka till forumet
Borttagen
2006-03-01 00:17
Gavin Degraw
nån som vet hur många skivor han gjort ? eller är Chariot hans första ? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JonErik
2006-03-01 03:28
jag vet att jag har sett honom live, för att jag jobbade, och var tuvngen. jag vet också att det var det absolut värsta jag varit med om, och att jag skämdes för hans del för att hän är så creepy, för hela mänskligheten för att det finns så smörig, förutsägbar poser-rock-plast-emo-post-grunge, samt alla som var där för att de på något konstigt sätt blivit så sjukt blåsta. det var traumatiskt.
Skoob P42
2006-03-01 13:22
JonErik P23
jävlar, jag har inte luktat till mig sånt här hat på länge; varför vara arg på en ung kille som sjunger? Slappna av i analen.
Borttagen
2006-03-02 20:19
Jonerik
shiet
kolla in hans grejer på strippedmusic.com
där är live o han gör d grymt bra! du kanske e spicy fan o glömt o vaxat öronen låtere som lr har fel jobb...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ATLien F41
2006-03-06 19:10
Är det han som sjunger nåt med "I don't wanna be... nånting", spelas flitigt på radion iaf? Eller tänker jag på någon annan?
JonErik: Ifall det är han jag tror att det är så tycker jag synd om dig som var tvungen att genomlida något så traumatiskt!
No hatin', just not my cup of tea!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
fantalight P36
2006-03-06 19:40
jonerik
du är fan mer hatisk än skitsystem! Tagga lite!
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die
JonErik
2006-03-07 00:55
hate will tear us together
nämen seriöst, han slaktade t.o.m. "the tracks of my tears" i 15 minuter stående på sin fake-digital-flygel.
Tillbaka till forumet