Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Robyn - skit. Laleh - Aldrig hört, säkert skit. Nina Persson - samma som Laleh. Björk - Intressant utseende, dålig musik.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Mjae.. Robyn och Laleh är överskattade som fan, enligt mig. Nina Persson är helt ok och Björk har jag hört för lite av. Tracy Chapman och Jill Scott är grejer! Sen ligger väl din tråd i fel forum.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Fel forum förresten.
Muhjmathil_Ahmd P17 Aldrig hört Laleh eller Cardigans?
Är detta nån sorts skämt? Ironin dog ut för flera år sen.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
inte Laleh, Cardigans har jag faktiskt hört. Jag visste inte att Nina Persson var sångerskan i Cardigans. Cardigans är inte dåligt, inte heller något jag skulle beteckna som bra - mer som avklingad bakgrundsmusik för mig.
Swagman, det är faktiskt bara några veckor sedan den slutgiltigt dödförklarades.
Muhjmathil_Ahmd Vilken sten har du bott under det senaste året? Du har inte hört Laleh? Geez. Laleh är för övrigt grymt bra, den bästa popartisten i Sverige på.. jag vet inte hur många år. Otroligt proffsig.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Muhjmathil_Ahmd P17 Tänkte väl det :D Håller med om Cardigans. Helt ok, men inget jag verkligen skulle lyssna på..
laleh den enda jag tyckte om. får lite wannabe blatte vibe från robyn.
palle sa det
Kontrast, jag har för mig att Laleh är ett svenskt fenomen. Om hon får ett internationellt genombrott - gud förbjude! - kommer hennes musik säkert att spelas här också.
Robyn Marie sörmhult, eller whats her name.-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eccan, jao! vad lyssnar du annars på?
Lalehs musik är ju sjukt trendig om inte annat.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Muhjmathil_Ahmd P17 Hehe.. Allt möjligt typ.. :D
Oh, då måste jag komma ihåg att undvika den, tack för varningen mate! Aah, är det hemligt?:)
alltså jag tycker inte om någon av dom du nämnde där :S usch .... :S
Hjulet snurrar men hamstern är död
Jill Scott är nog min favorit just nu. Av de du sa tycker jag nog mest om nina, fast ghost har ju levererat en hel del feta grejer till robyn som faktiskt är duktig men det är inte riktigt min stil. Laleh har jag inte hört så mycket. Minns att jag inte gillade det jag har hört av Björk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Muhjmathil_Ahmd P17 You talkin to me?
"Aah, är det hemligt?"-delen var riktad åt dig!
Lauryn Hill...
Muhjmathil_Ahmd P17 Inte hemligt.. Men orkar inte skriva allt.. :)
Eva å Magda är mina favvotjejer nu. Puzzizaj.
Nina Persson och Robyn är okej. Dock kan Björk vara riktigt jävla bra. Tori Amos och Cat Power är också skitbra.
Still in the bridge
skulle 4 svenska tjejer vara branschens bästa..?
•pave paradise•
bjork ar inte svensk......
hej.
nice spotted..ännu bättre, skulle 3 svenska och 1 ISLÄNDSK brud vara branschens bästa? enda bra från Island=Sigur Rós
•pave paradise•
ingen är bäst längre eftersom hon dog för 35 år sen. guess who?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Oslagbara tjejor: El Perro Del Mar Actionbiker Jenny Wilson Jag kan väl rada upp säkert 10-20 toppentjejer inom svensk musik till, men just de ovan nämnda ligger högst.
Finns inga tjejer som är oslagbara inom musikbranschen , finns alltid nån man som är bättre.
Herr_Tamburinman: Vild gissning, Janis Joplin?
Still in the bridge
lhabia sigur ros,bjork,leaves,eidur gudjonsen och jag.... finns mkt bra pa island
hej.
ralf: sigur rós. inget annat ;)
•pave paradise•
Jag hade givit min högra arm för Laleh.
LALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!
Frida Hyvönen är inte dålig
Still in the bridge
Men fyfan att marit bergman ska nämnas i en tråd om bra kvinnor inom musiken och dessutom oslagbara.
Clydish: rätt :) I love her.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
siv F19 lol, tror fan alla de där banden/artisterna spelade på trästocks i somrass :P
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Konsertbesökare
2006-03-01 00:45
Robyn är grym tycker jag. Värd all uppmärksamhet hon kan få. Så länge hon fortsätter göra den goa musiken hon gör. Annars säger jag japanerna Utada Hikaru och Ayumi Hamasaki. Hikaru för att hon har en enorm känsla för att sjunga. Ayumi för att hon är allt j-pop är i en enda artist: gulliga personligheter, bra melodier, ren glädje. Avslutningsvis Norah Jones som är hur bra som helst.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Robyn är Bullshit
^ Smart sagt.
^dessutom är hon falsk som få. kan inte förklara varför men den känslan har jag inom mej.. och det finns folk som sagt.
^ Smart sagt.
detta är ju sån vem ska bort svaret är ju självklart robyn!
siv F19 vet ej :S Förmodligen för att det är/var relativt okända band. Då brukar man vilja spela gratis för att få lite uppmärksamhet :)
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die