I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nåt band i stil med - bullet for my valentine

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-02-17 18:21

nåt band i stil med - bullet for my valentine

nya albumet poison är ju bara för skönt ! tycker dom lyckats bättre med det här albumet än deras gammla ..

speciellt "hand of blood" e ju så sköön!

nån som vet nåra band som gör liknande musik ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-18 00:56
Anima Sola

2006-02-18 15:09
Bullet är ju tokigt grymma! Såg dom på sticky fingers för ett tag sedan, sjukt bra!

Bästa låten måste ju vara her voice resides!

2006-02-18 15:14
snell P21

Okej .. A polarn av där, han sa att det va riktigt grymt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-18 18:18
kolla om Kerrang! har nån hemsida, BfmV är typ deras nya favvoband så dom lär nog ha massa tips å sånt skit där.
Kanske Trivium? vette fan, aldrig hört dom men dom nämns ofta i ungefär samma veva, har jag för mig...och In Flames kanske..
HIM? =)

2006-02-18 19:44
all ny amerikansk västkust metal är skit enligt mig. Vet inte om Bullet.. är ett sånt band, men som sagt nämns dom i samma veva iaf.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-02-18 19:52
fantalight P15 är ju en jävla tur att alla inte gillar samma musikstil .. tänk dej om alla gick å diggade A-teens ..

2006-02-19 09:54
nja trivium ä väl inte samma stil direkt, men bra det är det!

2006-02-19 15:21
såg dem också på stickyfingers... stod längst fram. synd att de va så lite folk.. :/

men liknande musik är väl typ "Avenged Sevenfold" kanske?

Och "The Bled" borde du kolla in!

Kanske "Break the silence".. :D
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2006-02-19 16:59
tompabompa P19

om det är så du känner kan jag glädja dej med att det inte är många svenskar som vill erkänna håkan hellström som svensk heller ..

2006-02-19 21:22
Nu ska vi inte uppmuntra killen här och börja lyssna på pop-metal och emocore....
A Profound Hatred of Man

2006-02-19 22:09
avenged sevenfold är fruktansvärt dåliga. Läste om dom i metalhammer. Coolt tänkte jag. Ett gäng svartklädda rednecks som är emot homosexuella och som posar med baseballträn och pistoler. Kan det bli bättre?

Så när jag stoppade i den medföljande dvdn för att se videon "Bat Country" så blev jag fett besviken. Det var skit helt enkelt. Sen fortsatte jag att averka video efter video, bara för att inse att "metal" världen idag bara är skit.

Nyskapande my ass. EN video var bra. Både video och låten. Och det vara såklart Opeth - the grand conjuration.

Sen suger ju Arch enemy som var med på dvdn tyvärr också. Öppningriffet till Nemesis var grymt som fan! Hela versen var jävligt grym! Men sedan, refrängen??? vad helvete sysslar ungjävlarna med? ojojojoj. Vart är världen på väg?? Jag har lyssnat på hela den skivan en gång, och om jag inte minns fel så var det faktiskt skivans sämsta låt. Menmenmen.

jaa. vad fan det här har att göra med Bullet for my valentine har jag inte en jävla aning om.
Just born to die

2006-02-20 12:49
bullet for my valentine är...rätt keffa. alla walesiska band (inte för att nån bryr sig om vad de säger..) som Lostprophets och FFAF totaldissar bullet...skit i alla dessa och lyssna på Bleeding Through..Avenged Sevenfold är grymt duktiga..men stäng av tvn om du ser de på MTV, förstör bara..
•pave paradise•

2006-02-20 17:08
tompabompa P19 jo, han sjunger visserligligen på svenska, men om ja skulle få bestämma skulle ja nog skicka han till bergen i tibet .. slipperm an höra hans fula stämma ..

2006-02-20 17:28
when reasons sleep
dead and divine

menar du mer åt hardcore/screamo hållet eller mera metall?
Det ska vara folksaft.

2006-02-20 17:48
om jg fick bestämma skulle jag och håkan hellström bilda ett Sean Paul coverband. På ett ytters homosexuellt sätt ska tilläggas. Men inte fan är det alltid man får som man vill?
Just born to die