Båda har massa favoritlåtar. Av alla möjliga slag. Problemet är bara att inga vi kan komma på verkar passa in. Takt, tempo etc spelar ingen större roll, eftersom det ska vara solo, men han som ska sjunga är egentligen bluessångare, så Celine Dion-stuket är inte riktigt aktuellt. Har spenderat hela mitt liv med att aktivt älska musik, men nu plötsligt står det helt still. Jag försöker tänka på musik jag gillar, men det enda är helt sinessjuka saker som Rage against the machine, Rammstein och allehanda hiphop. Eftersom det är i kyrkan och en massa släktingar kommer att vara där får det inte vara för flippat, samtidigt vill man ju inte att det ska kännas fel för oss själva. Hade nog hoppats på ett par tusen förslag från whoare, varav iallafall tjugo skulle vara tänkvärda. Annars är det ju alltid så på whoa att om man blundar, lägger händerna på tangentbordet och ber info om det Tjetjenska valspunkbandet DÖJHFÄÖOFHDIUGGF så verkar alla ha stenkoll. Kanske är så att Bröllopsmusik är lite för ocoolt.
Esox Lucius