I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

In Flames/sepulura?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-02-04 16:04

In Flames/sepulura?

Alltså jagvill se sepultura, men inte in flames? Så, vet nån huruvida sepulturta är förband och in flames huvudakt eller om det två är dubbel headliner? För jag vill inte se sepulutra i 20 minuter för att sedan stå ut med in flames i 40 minuter. Och vet nån ifall sepultura kommer till sverige nå mer i år?

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-02-04 20:56
Äsh , Kolla på båda , Du har inget o förlora på .. De blir vad man gör de av !
Hmja ?

2006-02-04 21:09
jaja. Men det är ju sepultura jag vill se. Det är inte värt att åka 100 mil för att se grymt band i 20 minuter och ett halvdant band i 40 :P
Just born to die

2006-02-06 16:24
vilket jävla skräp alltså. håller med fantalight helt, palla se sepultura en kortis och sen nåt skit som jag inte ens skulle ta emot pengar för att se.
http://www.kommandot.se/wp/

2006-02-06 16:29
det svider när förbanden är bättre än mainakten..

jag funtade ju att dra på millencolin enbart för att Lawrence Arms var förband.. men hur länge kan dom ha lirat? med tanke på att det till och med var TVÅ förband.. det andra förbandet var bombshell rocks och dom hade jag iofs också sett hellre än millencolin.. :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2006-02-06 19:05
Äh sepultura är inte samma sak utan Max Cavalera.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-02-06 20:05
nä, visst är det sant, men fortfarande så är det ett jävla bra band. och fortfarande är roots bättre än chaos ad, vad nån annan än säger!

2006-02-06 20:23
pusherman

håller med, det hella sprack efter att max sluta.... fast jag har iofs inte gett dom "nyare" låtar en chans...

2006-02-07 13:13
__Virre__ P20

Du är tillbaka!

ang, In flames kan suga min kuk. Om dom inte spelar lika länge ska jag fan bomba hela arenan.
Eller ok, det räcker fan att de kör Troops of doom så jag får mosha sönder mig lite. Ska nog ändå åka dit. Men, spelar nåt mer band förband åt förbandet då eller? Och en till sak, Sepultura betyder Grav på portugisiska.
Just born to die

2006-02-07 13:16
Har köpt biljett, jag gillar inflames men tycker också det är stört att sepultura är förband, känns som att det borde vara tvärtom, sedan dessutom fick jag punga 350 spänn för biljeten...
Rock out with your cock out!

2006-02-07 21:57
17de mars. Vi tar rasmus ner.
Just born to die

2006-02-08 07:59
ja det känns lite som rolingstones skulle vara förband åt the strookes.
vist det är nya band och kanske heta för till fälet men slayer och sepultura är typ några av det tyngsta elefanterna inom scenen. tror inte många i publiken sätter inflames över det två banden. är ju pinsamt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-08 13:02
__Virre___

HA? har Slayer förspelat för slipknot? Knas.

2006-02-09 19:47
ni är ju sjuka. in flames är mycket bättre.
du är kär i mig.

2006-02-09 20:03
du är sjuk. in flames hade lirat dansband om inte sepultura och slayer funnits

2006-02-09 20:44
nejnejnej. In flames LIRAR dansband. Försökte lyssna lite idag. kass skit alltså. Jag har en skiva, Clayman. Det är säkert en dålig skiva HOPPAS jag. Alla låtar förutom Bullet Ride sög totalt kuk. Och även den lyckades dom förstöra med lite klämkäcka dur-melodier. Trigger är med på nån annan skiva och är lite bra men seg med sin "Allsångsrefräng" som inte helt osökt för tankarna till refrängen som sabbar Arch enemy - Nemesis.

Liksom, Swim?? Glad, trallig och lite sådär småtrevlig. Helt gay. Min mormor lyssnar fan på brutalare skit än så. Jag tyckte faktiskt att Karl Sanders i Nile var lite småtöntig när han sågade in flames i senaste Sweden rock, men hans kritik VAR befogad.

tack för mig.
Just born to die

2006-02-09 23:08
snacka om att inte veta vad man pratar om
du är kär i mig.

2006-02-10 01:33
hmm jag minns inte riktigt säkert, men har för mig det var den här turnéen det handlade om.
Isåfall delar dom på turnéen, så att In Flames kör som huvudakt halva, och Sepultura andra halvan. Det innebär också att dom spelar lika länge under hela turnéen.....

men som sagt, inte helt säker på att det var den här turnéen det handlade om, så om nån känner igen det från nån annan som pågår/ska börja snart, äre väl bara å säga till....

2006-02-10 15:14
Svensson

jag säger bara hur jag uppfattade musiken Jag lyssnad eigenom hela skivan, och den hade en bra låt, 2 riktigt dåliga låtar och resten passerade liksom bara obemärkt.
Just born to die