I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Laleh - Laleh (50% rabatt)

Övrig musik - Rock, pop & annat

Manager

2006-01-29 17:39

Laleh - Laleh (50% rabatt)

på www.cdon.com ni som inte ännu har denna magiska skiva, köp den.

Recensioner
www.svd.sewww.dagensskiva.com

Läs Interjuv med Laleh
spinn.svt.se

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-01-29 17:43
har redan den, det e 100% rabatt på ptb. valuta för pengarna, bara svenska låtarna som e bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2006-01-29 17:47
Varför inte stöjda en så bra artist?
Varför ta död på svensk musik?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-01-29 18:15
Varför ta död på svensk musik?
vänta? gör jag musik? jo.
far jag betalt för det? nä.
fortsätter jag med det ända? jo.

2006-01-29 22:26
lovar att ge henne en tjuga när jag ser henne på tunnelbanan sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-29 22:30
nä men seriöst, jag tycker att hon har talang. Definitivt. Kul dessutom att hon tar vis-stilen och all that, men vad är det med att göra fyra bra låtar i hela jäkla albumet? Antingen är hon jäkligt loj (alternativt att hennes kreativitet tog slut efter dessa fyra låtar), eller så vill nån skön producent med bakslick få sin plånbok fetare.
Groupie

2006-01-30 08:48
Jag tycker nästan att dom engelska låtarna är skönast...

Men det var något nytt att hon var emot piratkopiering faktiskt =/

2006-01-30 15:02
Laleh är en dum prettoturk. Så var det sagt.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2006-01-30 20:53
Var det inte hon som sa att piratkopiering var helt ok?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-01-31 16:57
bara så ni vet är det det priset som gäller över hela sverige nu under cd-rean. inte bara cdon, era töntiga internethandlare.

2006-02-01 00:54
äh, du har ju uppenbarligen inte förstått att uppskatta känslan av att stå å bläddra i en affär efter skivorna, med andra likasinnade människor runt omkring sig, och då går det såklart inte att förklara.

hursomhelst, vissa affärer har kanske dyrare, men då är dom idioter förmodligen och du ska självklart inte handla där. skivbolagen har gått ner med priserna till de flesta (välsorterade) skivaffärerna i Sverige, så att laleh ska kosta 79:-

2006-02-01 07:04
word, sucker. dom flesta manniskor borde inte vara sa javla snala och istallet stodja sma, independent skivaffarer. cdon ma vara billigare, men hur kul ar det att jamt behova vanta fem dar innan man far skivan man istallet ville ga och impulskopa.
owen-shearer

2006-02-01 07:53
Alla måste köpa i affärerna! Annars kommer det inte finnas några affärer kvar!