natraul99 - i så fall kan man ju tvinga precis alla att skriva allt de varit inspirerade av. Om det inte finns några "regler" ens som säger vad som bör finnas i ett konvulut/omslag så spelar det ingen roll. "Ja på den här låten hade jag ju tagit rätt mycket e, käkat pepparkackor och haft non-stop analsex med en tjeckisk hora i 4 timmar och jag kände att det verkligen påverkade hur jag gick in i låten, det gjorde att jag hittade mer av mig själv vilket medförde att låten blev mer sanningshaltig, en del av mig lixom, ni fattar va? Observera också att jag inte lyssnar mycket på musik alls men jag hörde en bob dylan-låt på radion så den har väl satt sina spår i låten med vare sig jag vill det eller inte, jag kom ihåg lite av texten typ så den bara flöt in i resten av låten vilket jag tyckte funkade väldigt bra, lite jag möter bob dylan på fyllan. Hajar ni, det rimmar? Hahaha, fan vad bra jag är." Bör man kanske förklara varenda låt också när man ändå håller på? "Den här låten har dårå stor personlig betydelse för mig ur en väldigt subjektiv synvinkel i och med det att min farbror alltid brukade våldta mig när han kom på besök till skåne om somrarna vilket gjorde att jag började missbruka turtles-serietidningar för att fly verkligheten, vilket självklart ledde till att jag började drömma om små rosa moln som flög runt och hjälpte alla stackars satar som blivit våldtagna av sina farbröder. Och det är ju det den här låten, "en annan dag, en annan värld" handlar om dårå. Väldigt subtilt, smart och bra eller hur? Jag är rätt duktig.
12.