I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-06 19:58

Medeltids Musik?

Kan någon hjälpa mig och ge mig nåra namn på grupper som spelar medeltids musik?. Med medeltids musik menar jag sånt som dom hadde på riddar tiden sånt man ser i gammla riddar filmer?...Om någon vet så är jag tacksam för svar!! //Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-07 03:22
rolling stones

(lr dom kanske inte är så gamla)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-07 13:12
De finns ju typ några svenska band som spelar "medeltids" musik... Sorkar och strängar gör soft musik.. =P o sen vinns de rävspel och kråksång... trubaduren loke har oxo softa låtar...

aboo len jag e proffs faen...
WoooP!

2006-01-10 08:01
sök på Lajv musik, finns nog en del där..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2006-01-10 09:20
Patrask

Heter en grupp från falun
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.