I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-31 01:11

Borat

såg ali g nyss hahah tänkte på introlåten till borat.. dvs innan hans klipp kommer. ngn som vet vad låten heter den äger HAHAH

Peace

2005-12-31 01:24
E garanterat en specialgjord låt för hans show... eller inte.

Den e nice iallefall.. :)
The sky always had little fluffy clouds..

2005-12-31 01:56
åh fan se till att hitta den någon!

2005-12-31 02:09
lite off topic men, haha fyfan va jag älskade det skämtet när dom snackade om sexleksaker o kondomer o köret:D

han sa så här:
so whats your advice to the young cats, who can not afford to buy some real rubber? should they use the crispbag or what?

hahah fyfan va bra han fick de o låta..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-12-31 04:18
Han är så himla snygg
352
Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.

2005-12-31 04:33
daytona beach,, hahah den va iaf ägande

2005-12-31 11:44
klockren P-A-R-T-Y HAHAHHA.. fan vad han killen i blått muskelösa, påminner mig om frank the tank från filmen old school han gjorde den "tank dansen" skitfult hahaha.. sen till slut österikes gayprogram hahah.

förövrigt är jag också sugen veta låtens namn haha wällah langa fram den nu.

2006-01-01 12:55
Borat är så jävla grym hahaha

- In my home country we shoot animals just for fun!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2006-01-01 13:18
hahaa!

Is your man at home?
No
Ok, but can i speak to someone who can vote?

"in kazakstan (eller vad fan han nu är i från) Men come first, then horse, then dog, THEN women and then the rat.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-01-01 13:29
äre den låten som spelas från början av filmen när han sitter bilne hahha :D om det är den så skulle dte va soft om nån kunde lägga upp dne lr nåt ;D fan den äger ass skönn jo ;D lr den där när han är inne i huset med guzzen o han börjar ta av sig kläderna o leker sexig hahha skönn film som fan o låten med LÄGG UPP LÅTEN = ) TACK ;D peace
Konsertbesökare

2006-01-01 17:24
hehe, borat, go gubbe. "can i touch?"
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.