I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-28 15:49

Damien Rice

Någon som lyssnar på honom? jag har sökt järnet efter några låtar jag hört från "Alias" me jennifer garner och jag hittade dom nu och han var artisten.. han han mkt bra som e värt att lyssna på?

dom jag hittde var "cold water" och "delicate" var dom jag sökte.. värsta depplåtarna men jag gillar dom

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-12-28 16:01
Som föregående sa e "Blower´s Daughter" grymt skön, även "Lonelily" e skön
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak

"You´ll never walk alone" Liverpool FC

2005-12-28 16:04
Har för 5 minuter sen sett filmen closer ;D haha..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-12-28 16:04
Kolla in "cheers darling" också. den är riktigt bra. Hela skivan "O" är iof bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-28 16:05
Ska fixa den skivan på stört! kul att ni känner till honom..

2005-12-28 16:07
filmen är bra! andra gången jag ser den faktiskt.. natalie portman e snygg o söt! låten är skitbra, det va ju den ja letade efter,fick för mig att den hette cold water,men icke då...

2005-12-28 16:15
ja verkligen det är sant..synd bara att ja inte fick se de sista 20 minutrarna för då buggde sig hela filmen :(

2005-12-28 20:17
Men ni är ju så efter! haha :P
Fred mellan folk - Krig mellan klasser

2005-12-29 01:36
Rätt bra, om man är i sånt mood. Volcano är min favoritlåt men Eskimo och Cannonball är också bra.
Still in the bridge

2005-12-29 01:58
O är mycket bra köp...fixa bums! om du vill provlyssna liveversioner å se videos å annat fint, kolla in www.eskimofriends.com som har skitmkt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-29 04:05
yes skivan "O" är riktigt grym, tycker att damien rice skall ta och släppa nytt snart.

2005-12-29 04:22
verkligen på tiden...nu har han surfat på O-framgången sen 2002 typ...dags att leverera

2005-12-30 15:04
hans bästa låt är utan tvekan the professor från woman like a man ep'n
Beyond K-Line, barely got our money back!

2005-12-30 16:46
sant, nån som vet när/om han släpper nytt snart? kanske svårt å följa upp "O" men man vill ju ha mer...

bästa låtarna e nog Old Chests, I remember å Cold water...
New Zealand Why not?

2005-12-30 16:53
the professor är så jäkla grym när han kör den live på en film på hans sida, då får jag rysningar

2006-01-01 23:30
Älskar "Cheers darlin'" :( tårdryp