Har ingen mer över 10.000 låtar på datorn? Mesar. Jag har inte ens bredband (!) och har 40 gig musik.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Emelpee P19 hahah. Men jag har massa obskyr 70tals progg på vinyl också.
40GB = oftast inte 10000 låtar.. beror väl iofs på kvalité och längd, men ptja. ^_^ har ca 45GB musik och det är drygt 6000 låtar.. 2Dope, grymt bra musiksmak!
kichi
fantalight: sån som man kan köpa på smutsiga begagnataffärer för att ingen ville ha skiten när den kom allstå. marit: blir man inte ledsen av att lyssna på Konstantine så kan man fan inte bli ledsen.
Rehab is for quiters.
clone P20 ja, exakt :D Men typ Dimmornas Bro, Kebnekaise, Zamla mammaz Manna, Anna själv Tredje osv osv :)
helena_ F17¨ hmm. Me jag har iaf 46 gig. Men jag har mkt Wma. Annars har jag hyfsat mycket långa låtar. Har inte så mkt vanlig pop. Dvs 3 min låtar. Men jag har skabbkvalitet på mkt så....
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): minns int. metallica kanske Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: inget. Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: krautrock till speedcore Jag lyssnar helst på: can, spor, kryptic minds, tool, tom waits Jag lyssnar absolut inte på: Bästa banden/solo (högst 3): can, tool, tom waits Bästa låtarna (högst 3): 3 valfria av tool Bästa albumen (högst 3): 3 valfria från tool Bästa svenska artisterna (högst 3): young adults, fuck parade, t-bone flexfress Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: krautrock Låt som jag blir glad av: är aldrig glad Låt som jag blir ledsen av: allt Låt som ger mej minnen (Från what evvu): pendulum - another planet. -squatraves i london. jag gör musik: ja Jag har gjort musik i ? år: 7-8kanske
örsta musiken som jag började lyssna på (band/artist): Bröderna Djup, pinsamt!!! Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: inget. Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Frijazz till Grindcore... Jag lyssnar helst på: 90-tals Hip Hop, 60-tals frijazz, 80-tals thrash och undergroundrock, 70-tals funk, krautrock, reggae etc... Jag lyssnar absolut inte på:Techno, brittisk indie (med några undantag), power-metal, stadiumrock, goth Bästa banden/solo (högst 3): Parliament, Ornette Coleman, Stooges Bästa låtarna (högst 3): Art ensemble of chicago-theme de yo-yo, Gato Barberi-liberta bla bla..., Ultramagnetic MCs:Poppa Large (eastcoast remix) Bästa albumen (högst 3): Cecil Taylor-Conquistador, Stooges-Funhouse, Showbiz&AG-Runaway Slave Bästa svenska artisterna (högst 3): Union Carbide, Bathory, Entombed Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: frijazz Låt som jag blir glad av: Beach Boys-God only knows Låt som jag blir ledsen av: Reklamradion Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Stevie Wonder-As jag gör musik: ja, lite, ibland, kanske... Jag har gjort musik i ? år: 20 år
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The_Sun_God P18 ,phatie F18 ,marit F18 & clone P20 är nominerade till priset för bästa musiksmak, speciellt marit =D
Pallar inte droppa en egen just nu, får bli senare
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Nationalteatern (4 år och tvångsmatades med hippieidealism och cd:n "Kåldolmar & Kalsipper") Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Krustpunk till Soul Jag lyssnar helst på: Oi-punk Jag lyssnar absolut inte på: Techno eller annan electronisk smörja Bästa banden/solo: 1. The Oppressed 2. Kool Keith 3. Discipline Bästa låtarna: 1. The Cure - Boys Dont Cry 2. Maddnes - One Step Beyond 3. D´Angelo - Devils Pie Bästa albumen: 1. Discipline - Saints And Sinners 2. Patriot - Cadence From The Streets 3. Anti-Heroes - Thats Right Bästa svenska artisterna: 1. Dims Rebellion 2. USCB Allstars 3. Pst Q Låt som jag blir glad av: Perkele - En Underbar Dag Låt som jag blir ledsen av: Elton John - Little Dancer Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Mat Åt Far - Sommarlåten (Ahh sommaren 2002 då jag träffade min älskling. Minne minnen) REM - Loosing My Religion (Deppresiva tonårsår som är för länge sedan gångna)
Shooo bree
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Guns n Roses och Led Zeppelin kom rätt tidigt. En hel del blues som farsan proppa på en också. Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Ovanstående rakt av. Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: 60's Soul, Blues till Old School Döds Jag lyssnar hälst på: Varierar Kraftigt, men främst rocken som kom runt 68-74 Jag lyssnar absolut inte på: Kommersiell Pop (fyfan va klyschigt), Dansband, och annan smuts. Bästa banden/solo (högst 3): Led Zeppelin, Roky Erickson och Black Sabbath Bästa låtarna (högst 3): Just nu: Freddie King - Going Down, Spooky Tooth - Evil Woman och Pink Floyd - Time Bästa albumen (högst 3): Humble Pie - Rock On, Guns n Roses - Apetite For Destruction och Roky Erickson - Evil One Bästa svenska artisterna (högst 3): KSMB, Hellacopters och Lädernunnan Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: Blues Låt som jag blir glad av: Rick Derringer - Rock n Roll Hoochie Koo Låt som jag blir ledsen av: Svårt.. Blir sällan ledsen till musik. Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Led Zeppelin - Thats the way. Jag gör musik: Försöker Jag har gjort musik i ? år: 5-6 år Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : 2868 st Jag har ca ? st cdskivor: runt 160-170 st Jag har ca ? st Lp's : en bit över 100 st.
Omnia est Faeces
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): michael jackson tror jag Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Green Day Jag lyssnar på allt ifrån dödsmetal till hiphop: Jag lyssnar hälst på dödsmetall Jag lyssnar absolut inte på dansband Bästa banden/solo (högst 3) in flames, metallica, slipknot Bästa låtarna (högst 3) spit it out, for whom the bell tolls, fade to black Bästa albumen (högst 3): metallica - s/t , slipknot - s/t, metallica - ride the lightning Bästa svenska artisterna (högst 3): the haunted, soilwork, in flames Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: dödsmetal Låt som jag blir glad av: chimaira - nothing remains Låt som jag blir ledsen av: nick cave and the bad seeds- where the wild roses grow Låt som ger mej minnen (Från what evvu): linkin park - one step closer jag gör musik: Jag har gjort musik i 11 år:
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): michael jackson, aqua, no doubt, 3t, 2pac Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: no doubt Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: hiphop till punk Jag lyssnar hälst på: helst hc Jag lyssnar absolut inte på: techno, goth, death/thrash Bästa banden/solo (högst 3): evil devil, distillers, madball Bästa låtarna (högst 3): johnny cash- danny boy, madball- heaven hell, placebo, passive aggressive Bästa albumen (högst 3): evil devil- breakfast at the psychohouse, madball- hold it down, johnny cash- encore Bästa svenska artisterna (högst 3): slappin suspenders, coffinshakers, cornelis vreeswijk (stavning?) Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: alla dom jag lyssnar på nu Låt som jag blir glad av: prince buster- flying ska Låt som jag blir ledsen av: placebo- special needs Låt som ger mej minnen (Från what evvu): rasta hunden- mina polare jag gör musik: oui Jag har gjort musik i ? år: ung. 5 år Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : 7894
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Hasse Andersson Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Hasse Andersson Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Lyssnar på rock, hip hop, elektroniskt o mest reggae Jag lyssnar hälst på: Burning Spear - Living Dub Vol 1 & 2 Jag lyssnar absolut inte på: Lasse Stefanz o liknande Bästa banden/solo (högst 3): svår fråga.. Burning Spear, Gladiators, Groundation Bästa låtarna (högst 3): Styr Den Opp(Peps) , Bam Bam(Sister Nancy) , ? Bästa albumen (högst 3): BS - Living Dub , (?) , (?) Bästa svenska artisterna (högst 3): Nazarenes, S A , Kung Kodum Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: Reggae Låt som jag blir glad av: Många Låt som jag blir ledsen av: Ain't No Sunshine (otis) Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Många här med jag gör musik: nope Jag har gjort musik i ? år: Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : 19.195
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): hm..minns inte riktigt, lyssnade på all möjlig skit.
Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: det vet jag inte.
Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: psytrance, hiphop, punk, metal, pop och allt därimellan.
Jag lyssnar hälst på: hiphop
Jag lyssnar absolut inte på: vikingarock
Bästa banden/solo (högst 3): judas priest
nargaroth
Bästa låtarna (högst 3): judas priest - painkiller
:)Bästa albumen (högst 3): judas priest - painkiller
Bästa svenska artisterna (högst 3): phucka neem
ap
max peezay
Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: hiphop
Låt som jag blir glad av: judas priest - breaking the law
Låt som jag blir ledsen av: finns nog ingen, blir glad av den mesta musik :)
Låt som ger mej minnen (Från what evvu): ingen aning..
jag gör musik: nope
Jag har gjort musik i ? år: Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : 27514
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): oj, omöjligt.. tror det var Orup och Roxette :) Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: det har jag nog inga, eller? Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: punk till hiphop? Jag lyssnar hälst på: punk, rock, ska osv.. Jag lyssnar absolut inte på: trance, techno, dancehall, vitmakt med mera.. Bästa banden/solo (högst 3): (omöjlig fråga vafan, det varierar ju) Against Me! Bob Dylan Anti-Flag(?) Bästa låtarna (högst 3): (lika omöjlig fråga, men..) Bob Dylan - Positively 4:th Street Pearl Jam - Black Against Me! - Walking is still honest Bästa albumen (högst 3): Peal Jam - Ten Bob Dylan - Highway 61 revisited Against Me! - The eternal cowboy Bästa svenska artisterna (högst 3): lyssnar inte på särskilt mycket svensk musik.. Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: rock.. jag gör musik: ja.. det kan man väl säga.. Jag har gjort musik i ? år: 5-6 år? ... skeva frågor för övrigt.. jobbigt att svara :(
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Queen, tror jag... Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Det mesta. Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Ice Cube till Josh Rouse Jag lyssnar helst på: Hip Hop, Indie, 80-tal och Soulmusik. Jag lyssnar absolut inte på: Dödsmetall bl.a... Bästa banden/solo (högst 3): Omöjligt Bästa låtarna (högst 3): Också omöjligt Bästa albumen (högst 3): Pete Rock & C.L. Smooth - Mecca And The Soulbrother Big Daddy Kane - Long Live The Kane Marvin Gaye - What's Going On Bästa svenska artisterna (högst 3): The Perishers The Tough Alliance Timbuktu Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: Soul Låt som jag blir glad av: 'We Must Be In Love' med Five Stairsteps Låt som jag blir ledsen av: 'One Life' med Last Emperor Låt som ger mej minnen (Från what evvu): 'Straight Outta Compton' med N.W.A. ger mig minnen från tiden då man var en liten färsking (se: wigger) som nyss hade upptäckt Hip Hop. Jag gör musik: Nej Jag har gjort musik i ? år: Jag gör inte musik sa jag ju!
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Moderator
2006-01-11 17:30
sånt här är fan omöjligt och inget man kan stå för länge. Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Rage Against the Machine, Clawfinger, Nirvana tidigt 1990-tal. tycker inte riktigt barnmusik och sånt räknas in. Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: se ovan Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Petter till bad brains till beatles till slayer Jag lyssnar hälst på: just nu mycket HC och slayer går varmt. Jag lyssnar absolut inte på: sån där r n' b som spelas på "hiphop" ställen. trance och sånt är inte heller min grej. Bästa banden/solo (högst 3): Black Sabbath, Iggy & The Stooges, Kraftwerk Bästa låtarna (högst 3): Black Sabbath - Iron Man Iggy & the stooges - Raw Power Tom Araya & Minor Threat - Revenge - från skivan för west memphis three Bästa albumen (högst 3): Black Flag - First four years Slayer - Diabolus in musica Black Sabbath - Paranoid Bästa svenska artisterna (högst 3): Kent Ebba Grön Looptroop Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: rock Låt som jag blir glad av: Iggy Pop - Lust for life Låt som jag blir ledsen av: Johnny Cash - Hurt Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Nirvana - heart shaped box
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): vette fan. räknas Trazan & Banarne och sånt eller? Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Trazan & Banarne kanske. mer "seriösa" artister är väl kanske Peps Persson och Beatles. Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: i bokstavsordning har jag på min iPod allt från America till Tom Waits, men om vi tar musikstilar är det väl mest sånt från 60- till 80-talet, folk, progg, rock av varierande psykedelia och hårdhetsgrad, reagge, punk, alternative, synth, hiphop, ska, jazz, blues, country, latin (eller heter det latino?). Jag lyssnar helst på: 60- och 70-talsrock Jag lyssnar absolut inte på: techno och annat som inte uppvisar minsta lilla talang. Bästa banden/solo (högst 3): Bob Dylan, Janis Joplin, Johnny Cash Bästa låtarna (högst 3): Desolation Row av Bob Dylan, Pocahontas av Johnny Cash (Neil Young egentligen) (eller The Man Comes Around av Cash är kanske bäst? kan inte bestämma mig), Little Wing av Jimi Hendrix. Bästa albumen (högst 3): The Doors av The Doors, American IV: The Man Comes Around av Johnny Cash, Highway 61 Revisited av Bob Dylan Bästa svenska artisterna (högst 3): Peps Persson, Blå Tåget kanske, Hoola Bandoola band? vet inte, lyssnar för lite på svenskt. Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: hippierock Låt som jag blir glad av: Bob Dylan—Tangled up in blue Låt som jag blir ledsen av: Hey You av Pink Floyd, men om det ska vara en jag dessutom kan njuta av att lyssna på (så att jag bara blir lite lagom ledsen) får det nog bli Hurt eller We'll meet again av Johnny Cash. Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Oh Boy! av Peps Persson, minnen från allt möjligt :) jag gör musik: nej fan! Jag har gjort musik i ? år: inga alls! Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : 982, men jag har inte lagt in alla själv, så jag vet inte om det räknas.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Michael jackson Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Michael jacksom Jag lyssnar på allt ifrån Hårdrock till hiphop Jag lyssnar hälst på: Hiphop, r'n'b och soul Jag lyssnar absolut inte på: Dansband och punk Bästa banden/solo (högst 3): Svårt att säga Bästa låtarna (högst 3): Blues- Mot alla odds The Kelly Family- Please dont go Flipsyde - Happybirthday Bästa albumen (högst 3): The Kelly family - From their hearts Många av michael jackson Bästa svenska artisterna (högst 3): Blues.. ah shit står still i huvudet, lating kings är sköna ;) ah finns många bra fan... Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: R'n'B, soul, etc Låt som jag blir glad av: Wilmer X - upp eller ner :D Låt som jag blir ledsen av : Flipsyde - happybirthday Andra sidan (bortom dimmhöljet) Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Finns många.. Flipsyde ( igen )-Happybirthday, Blues -ta det personligt Hahaha Akin och Isoptera - paradisstaden ;) jag gör musik: njeeaa Jag har gjort musik i ? år: ...... Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : ca 500 Jag har ca 100 st cdskivor: Jag har ca mååånga st Lp's: Eller jag och jag men farsans som jag har tagit över ;)
Hjulet snurrar men hamstern är död
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Hm, min allra första skiva var ju Nordman - Nordman som jag fick när jag var 8. men jag lyssnade nog mer på Europe - Wings Of Tomorrow eftersom mor å far hade den i sitt skivställ och den var bättre. Annars gillade jag mest hiphop och Brainpool å liknande. Band el. Artist jag tagit med mej sen barndomen: Inga. Eller vissa hiphop-klassiker kanske. Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: rave/hardcore och synth till death metal/grindcore och punk/hardcore. ju mer oljud desto bättre. också massa politiska skitgrejer typ; EAK, Skrewdriver, o. dyl. Jag lyssnar helst på: thrash metal och hardcore Jag lyssnar absolut inte på: dansband, kommersiellt radioskval, black metal. Bästa banden/solo (högst 3): Nasum, The Birthday Massacre, N.W.A (innan splittringen) Bästa låtarna (högst 3): Chimaira - Pure Hatred, Mastodon - Hearts Alive, N.W.A - Straight Outta Compton Bästa albumen (högst 3): The Dillinger Escape Plan - Miss Machine, Nasum - Shift, Visceral Bleeding - Transcend Into Ferocity Bästa svenska artisterna (högst 3): Visceral Bleeding, Nasum, Insision Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: svår fråga. thrash metal och hardcore. Låt som jag blir glad av: Det mesta jag lyssnar på nu. Låt som jag blir ledsen av: Det mesta jag lyssnade på under en 3-månadersperiod för ett år sen. Låt som ger mej minnen (Från what evvu): minnen? Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : ~5500
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist):Nordman Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen:Iron Maiden Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?:Ska och Soul till punk och metal. Jag lyssnar hälst på:Ska,Northern Soul,Oi! Jag lyssnar absolut inte på:Mainstream hiphop och darin Bästa banden/solo (högst 3):Skatalites,Desmond Dekker,Retaliator Bästa låtarna (högst 3):Svår fråga,för svår Bästa albumen (högst 3):Jimmy Cliff - The Harder They Come,Cock Sparrer - Shock Troops,Desmond Dekker - Israelites Bästa svenska artisterna (högst 3):Dims Rebellion,Perkele,Agent Bulldogg Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet:Ska Låt som jag blir glad av:Agent Bulldogg - Staden Vaknar Låt som jag blir ledsen av:Alla med tragiska texter kanske... Låt som ger mej minnen (Från what evvu):Vet ej jag gör musik:mjo Jag har gjort musik i ? år:1-2 år Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) :Jag köper skivor
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Typ Just D eller nåt Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Elvis, Eric Clapton, Cypress Hill Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Pop-punk till extrem dödsmetal. Jag lyssnar hälst på: Hardcore Jag lyssnar absolut inte på: Reaggae och trance Bästa banden/solo (högst 3): Shai Hulud Bästa låtarna (högst 3): Shai Hulud - Scornful of the Motives and Virtue of Others Cage - Ballad of Worms Goretex - The Last 100 Days of Sodom Bästa albumen (högst 3): Shai Hulud - Hearts Once Nourished with Hope and Compassion Shai Hulud - That Within Blood Ill-tempered Cypress Hill - Temples of Boom Bästa svenska artisterna (högst 3): Nej Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: Hardcore Låt som jag blir glad av: Hatebreed - Proven Låt som jag blir ledsen av: Inte direkt Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Kommer inte på något. jag gör musik: Nein Jag har gjort musik i ? år: Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : Runt 4000 kanske
A Profound Hatred of Man
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): beatles, the who, lee perry Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Ja en hel del, Jag hade mycket bra smak när jag var liten :) Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: spansk 1400tals musik till smutsig house Jag lyssnar hälst på: (just nu) the clash, primal scream, 2 many djs Jag lyssnar absolut inte på: metal och annan vrål musik. Inte heller "skate-punk" Bästa banden/solo (högst 3): the clash, bo hansson, devo (hade kunnat nämna 100 andra) Bästa låtarna (högst 3): thats friggin impossible :/ Bästa albumen (högst 3): the clash - london calling, the doors - the doors, björk- debut (hade kunnat nämna 100 andra) Bästa svenska artisterna (högst 3): Bo hansson, caesars, joze gonzales (Bo hansson är det ända riktigt säkra kortet, hade kunnat välja lite random på de andra två. Men ovannämnda är bra för att vara svenska) Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: Riktigt bra klassisk musik. Låt som jag blir glad av: blur - boys and girls Låt som jag blir ledsen av: Typ allt som anastasia har gjort, mina öron börjar blöda och tårarna sprutar av hennes fula röst. I cry like a baby in hell. Låt som ger mej minnen (Från what evvu): drumagic - easy bddm , Ett vilt hultsfred för några år sedan. jag gör musik: Nej, vänder plattor ibland dock. Jag har gjort musik i ? år: vänt på dem några år. Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : Väldigt svårt att säga, ligger överallt i datorn. Minst 7000 låtar iafall. Lyssnar väldigt mycket på cd/vinyl också.
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Hrmm Cypress Hill tror jag. Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen : Snoop! (såg i Solnahallen -96 :)) Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: Jazz till grunge Jag lyssnar helst på: rock Jag lyssnar absolut inte på : dansband Bästa banden/solo (högst 3): The Clash, The Strokes och Jimi Hendrix. Typ. Bästa låtarna (högst 3): (Just nu) Soma, Lost in the supermarket, Twenty-one. Bästa albumen (högst 3): (Just nu) Is this it, Sandinista, Black Rebel Motorcycle club - BRMC. Bästa svenska artisterna (högst 3): Peter Le Marc, Bo Kaspers Orkester, E.S.T. Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: Alternative Låt som jag blir glad av: The Pogues - Whiskey you're the devil Låt som jag blir ledsen av: The Cure - Untitled Låt som ger mej minnen (Från what evvu): Ijahman Levi - Ghetto living not easy. jag gör musik: sällan Jag har gjort musik i ? år: från och till sedan jag var i yngre tonåren Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : För få :) Jag har ca ? st cdskivor : vet ej Jag har ca ? st Lp's : 3 st, ska samla ihop fler!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
just nu. Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Smashing Pumpkins Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Stones, Led Zeppelin, The Who, Totta Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: folk till punk Jag lyssnar hälst på: "indie" Jag lyssnar absolut inte på: Coldplay Bästa banden/solo (högst 3): Pixies Libertines The Band Bästa låtarna (högst 3): Broken Social Scene - Shampoo Suicide Pixies - Debaser The Only Ones - Another girl Another planet Bästa albumen (högst 3): Pixies - Surfer Rosa Dinosaur Jr. - Where You Been Bästa svenska artisterna (högst 3): Stefan Sundstrom Millencolin Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: "Indie" Låt som jag blir glad av: Ryan Adams - To be young. Låt som jag blir ledsen av: Elliott Smith - Between the Bars Låt som ger mej minnen (Från what evvu): My Chemical Romance - Skylines and Turnstiles jag gör musik: Nej Jag har gjort musik i ? år: - Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) :
-får feber.
som Legoland säger så är det här inte nåt man kommer stå för länge.. omöjligt att svara på såna här frågor egentligen..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Första musiken som jag började lyssna på (band/artist): Just d Band el. Artist jag tagit med mej sen barndommen: Afrika bambaataa (fick nån skiva med honom när jag va runt 8-10) Jag lyssnar på allt ifrån ? till ?: miami bass till jazz Jag lyssnar hälst på: old school rap/electro Jag lyssnar absolut inte på: Metal. Bästa banden/solo (högst 3): grandmaster flash & the furious 5, James Brown och Kraftwerk Bästa låtarna (högst 3): för svårt Bästa albumen (högst 3): för svårt Bästa svenska artisterna (högst 3): ingen anning.. Musikstil som jag skulle lyssna på hela livet: hiphop.. Låt som jag blir glad av: blowfly - shitting on the dock of the bay Låt som jag blir ledsen av: sam cooke - a change is gonna come.. känns ju ganska depp. Låt som ger mej minnen (Från what evvu): the knife - handyman ! spelades en del på sista klassresa med min förra klass :P jag gör musik: nej Jag har gjort musik i ? år: 0 Jag har just nu * st låtar i min playlist på datan (ALLA) : 2000-3000 skulle jag tro.. Jag har ca ? st cdskivor : 5 kanske, mest skit. Jag har ca ? st Lp's : 30 kanske..