Vad lyssnade du på för exakt tio år sedan?
Just det! Vintern -95, vad snurrade i skivspelaren? För några mp3or var det väl knappast tal om... Hos mig, främst: Rage Against the Machine The Offspring Refused Bad Religion
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Take That, DJ Bobo, Mobb deep, Rednex
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Green day, the offspring och oasis..
Metallica, The Hansons, Backstreet Boys.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
och rednex.
fantalight P15 lyssnade du på musik när du var fem?
GES - Gräver Guld i USA :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Raekwon-Only built for cuban linx Genius/GZA-Liquid Swords Show&AG-Goodfellas Mitt soundtrack till hösten 95...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Iron maiden o pappas gamla ac/dc skivor
Fuck me, I am weak
Primus Rage Against the Machine The Offspring blandat med lite ska plator
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
maiden får inte glömas.
Om jag inte minns fel så lyssnade jag på Scooter, Metallica & Nirvana. En udda blandning kanske, men så låg det till iaf.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
yabba dabba dance absolut music black ingvars rednex nordman prodigy
en död moderat är en bra moderat
Tja, var väl mest Nirvana, Metallica, Guns n' Roses, Maiden samt Cypress och lite svensk hiphop...
Backstreet Boys, Ace of Base, Smurfhits
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
hmmm december 1995? vettej. var ju bara 8 år då. vet att jag hade yabbadabba dance och absolute dance skivor. diggade scooter. me nja gälskade en låt med snoopdogg som var med på absolut dance 6.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
prodigy.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
E-Type kanske.
www.bryanlustig.com
Green Day,Offspring och Nirvana.
Still in the bridge
ah, nirvana också ja.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
oj, köpte folk skivor när ni var 5-10 bast? det gjorde inte jag kan jag säga.
Jabba Dabba Dance , Europe :)
vintern 95 lyssnade jag nog mest på Green Day
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
1995, 7 år gammal... Ace of Base och Backstreet Boys var väl favoriterna då. Blur ledde in på mig rätt spår först 1997 :(
kichi
fan, jag hade gärna velat vara den som var cool och lyssnade på bra musik när man var så ung. som så många andra här. :D
kichi
Millencolin Green Day The offspring The Latin Kings Nirvana
Vår Del Av Stan
Wu Tang Clan och Nirvana.
Green Day och The Offspring
•pave paradise•
Det var nog typ prodigy, scooter å Just D som gällde vid den tidpunkten. Fast det var nog då nån gång som man började lyssna på skatepunk istället. typ millencolin, greenday å offspring
Det är väl klart man lyssnade på musik när man var 5-6 år? Eller? Man har ju storesystrar/storebröder som man har inspirerats av.
Lyssnade på MJ som fan som 7-åring. (Vem gjorde inte det?, ;)
Hudvård, vem lyssnade inte på musik när dom var fem? :E
millencolin...coolio.. eller var det senare? massa eurodance var det nog oxå
shimmy shimmy yo
Hudvård ja? ok, inte så seriöst. Dvs jag hade en skiva med var óch en av dom jag skrev upp, Och på varje skiva lyssnade jag på 1 låt.
oj. jag lyssnade säkert på roxette och typ absolute music 11
Aaliyah , D'Angelo , Nirvana , Hole , Silverchair... shit d var ett tag sen
när ja va 18 då..hmm minns nog inte
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
Millencollin och Guns N Roses var nog det som fick mest speltid i min skivspelare.
Omnia est Faeces
Hehe verkar som många avskyr den musik dom lyssnade på då, men jag kan verkligen lyssna på den fortfarande.
Thunderdome skivorna med min favorit Ilsa Gold... Va helt insönad på hardcore/rave... det va med en kompiskrets.. i den andra så va det blandat, Millencolin Offspring, Pennywise osv... Men min ungdom va mest hardcore/rave... vettefan varför.. nu idag så får jag bara ont i huvudet!: P
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Ojojoj tuffa 13. Hade precis gått över från mjölkmusik som M Jackson, Prince och Nordman till lite mer "högstadiemusik" som Rage Against The Machine, Nirvana, Sex Pistols och Pearl Jam. Ahh ljuva 13. Kan fortfarande känna smaken av gul Blend-fimp och dålig meskvin inhandlad av den lokala crustpunkarn.
Shooo bree
Dock ej glömma svenska bandet Mindjive som var mer som en religion än musik
Shooo bree
Var helt såld på Green day, fast det blev nog lite Blur och oasis oxå...
New Zealand Why not?
Spice Girls. hahahaahahhaa. fan vilken tönt man var då. men vafan...var ju bara nio då liksom.
spice girls michael jackson 3T Green Day aww minnen :)
besserwisser1 F16 -> Cheesus, har du så bra minnen från när du var 6?
Omnia est Faeces
mkt offspring, green day och millencolin som folk nämner. var ju väldigt poppis då.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
oj.. då var man ju liten kis.. 9 bast endast.. hade just börjat lyssna på Green Day och Nirvana i den åldern.. annars var det väl GES, Gyllene Tider och annat sånt.. men idolen var ju givetvis Michael Jackson hell yeah!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
ahh.. Prodigy också.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac