Letar Efter 3 låtar En låt heter nåt i Stil med "Ät inte snö som blivit gul" En lite snutt. "...Och om du ser en utter börja fjolla sig, så kan det vara så att den har svårt att hålla sig så kan det vara så att den har svårt att hålla sig ät inte snö som blivit gul ät inte snö som blivit gul snö som e gul e inte kul ät inte snö som blivit gul och alla pudlar och alla mufflonfår springer runt i drivorna och lämnar sina spår snön är ju bra på alla sätt för det är djurens toalett för det är djurens toalett! ät inte snö som blivit gul..." Den andra låten. "jag har en ganska stark profil (stark profil) man känner den från flera mil (flera mil) jag har så svårt att gömma mig Man kanske skulle mumma sig härre djävlar, jag är armsvett lord härre djävlar var hittar man en noslös tös (noslös tös) jag stinker som om fan va lös (fan va lös) Var gång jag bjuder upp en tjej får hon grupp och spyr på mig Härredjävlar....." Tredje låten. "Kungen satt på opera och lyssnade på karmen men åt för mycket popkorn så att han fick stopp i tarmen kungen gick då hem och satt på toa i flera timmar men efter femton månader så börja skiten rinna kungen sätt på toa och såg hur korvarna blir flera till sist blev det för mycket reningsverket explodera!" Om någon har någon av dessa sånger/visor/låtar på datorn, skicka ett mess.