I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-28 18:10

musikforum

är det någon som vet något annat bra musikforum på nätet? helst med mer inrikting på indie

jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-10-28 19:02
Bästa musikforumet på nätet tycker jag är the Lesson på the Roots hemsida www.okayplayer.com. Visserligen postar de flesta (av förklarliga själ) om hip-hop och R&B men det är fritt fram att diskutera vad som helst inklusive indie som förekommer rätt så ofta... Annars är usenet bra, har diskussionsforum för all sorters musik och band, brukade hänga där mycket förr. Kolla www.deja.com och se om det finns nån newsgroup som passar dig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-29 01:16
ska kollas! tack á tack á tack tack
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-10-29 01:24
Blandband.nu, Thecricket.nu, Dagensskiva.com och andra webbplatser har ofta små forum där det pratas om det ena än det andra, men det är inte communitybaserat som Whoa. Annars var ju "Vad heter du på Skunk?" den förmodligen vanligaste kombinationen av ord på indieklubbar runt om i Stockholm under en period.

2005-10-30 01:13
det enda jag vet för tillfället är länkat här under. helt ok, tror jag. mycket folk.

musicianforums.com/forums
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.