Dr Bombay
Haha va hände me denna sköna snubbe? :D Hans musik äger ju :P
Forumsignatur:
Det sägs ju att Dr Bombay och Günther var samma snubbe.. (:
hört att han dog... eller d kanske va scatman
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2005-10-26 09:03
Han har en ny karaktär! Carlito, en mexikanare. Dömt att misslyckas :)
http://matildaberggrens.blogg.se
...lika dömt som dr bombay? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Scatman John dog redan 1999, Dr Bombay är kvar och har som sagt en ny karaktär.
Dr Bombay var en skön affärsideé Dr Bombay hade sedan någon annna scotte karaktär som skulle föreställa hans kusin och nu är det Günter de e smart efter som han hela tiden håller sig till 12-15 disco idealet. Jag kan lätt tänka mig att dom bakom allt har dragit in en del stålar.
dr bombay och günther är inte samma person alltså.
calicalicuta calicalicuta beoo beoo typ
tror ni han e miljonär vid det här slaget?
haha alla säger olika saker :D han e en skum person ^^ hhinferno P20 :: det måste ju vara han :/
Forumsignatur:
nä, han e fattig, min morsa känner honom...han gör carlito nu för att tjäna pengar, han blev rätt lurade innan och gjorde nårra snesteg sägs d...
Han var typ dansk och hette John blabla... Daviden Dr Bombay/Dr McDoo/ Günther /Carlitos. All the same dude.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero P18 :: är du säker? bombay o gunther ser inte ut o va samma person iaf... men ifall han är gunther med, då kan ju inte det NoBoundaries sa stämma, att han e fattig :S gunther tjänade väl rätt bra?
Forumsignatur:
Redaktionen
2005-10-27 09:16
Wöööo, sett han live. Vill nån ta på mig?
namaste
Det är inte Günther. Dom ser ju inte ens lika ut, fattar inte hur man kan tro att det är samma.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
hehe, Dr Bombay är feet.
Svammel, nu i din mormors walkman
vem är günther då`?
men kan folk sluta säga att Dr Bombay är samma person som Günther.. det är det inte, Dr Bombay är Carlito, Mr Macdoo och Dr Bombay, alltså INTE Günther..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Han påstod ju en massa galna saker. Sen är han ju dansk också...
I'll see you in another life, brotha!
ja, Günther kommer från malmö. men Dr Bombay är dansk.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Emelpee P19 hur ska han lyckas med det?
både günter och dr bombay är från och uppvuxna i malmö