Eran mp3samling
Hur stor är eran mp3samling? anledningen till att jag frågar är att jag har spenderat en halv dag och en natt med att sortera och kategorisera min egen. ~21 000 låtar blev det efter stora utrensningar
"Your greatest fear is to not be missunderstood"
har aldrig räknat.. Men det är över 120gb
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
15 gig men jag har en ganska ny dator med. Behöver också städa i min.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
4800 låtar på 21,4 gig blev det.. Ungefär hälften består av olika album jag tankat..
4844 Inte så värst mycket mp3 filer.
3285 låtar. Inte så mycket för andra men vafan mycket har jag inte ens lyssnat på :P
pop full a beer
watakaa faan mina breachplattor försvann i en formatering.. kuken!
pop full a beer
102gig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rensade bort några gb musik härom dan så nu äre bara top notch kvar. ca 4 000 låtar on tha harddrive
"Don't schsch me motherfucker"
nästan 120gb. http://hem.bredband.net/niper/playlist.h tml
går inte göra länk av den, har försökt flera gånger nu, sorry..någon annan kan ju testa om det går för er.
När ändå mp3 ämnet är uppe är det verkligen någon som tankar lösa låtar nu förtiden? Gillar jag en låt så drar jag ner hela albumet för att se fall man gillar något mer på det
r0feman: jag är precis som du. men jag vet att många av mina polare tycker det är onödigt att tanka hela plattor om man bara gillar en låt, och många av dom tankar lösa låtar..jag har ungefär 400 lösa låtar av 26000 låtar, så jag har nästan bara hela plattor :D
oj nästan 21000 låtar menade jag :D
710 låtar.
Still in the bridge
5583 låtar 24,5 GB
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
587 mp3or, inte så mycket illegalt, mest rippat från mina egna skivor eller nedladdat från artisternas egna hemsidor. Illegalt är det mest dansmusik och remixar och sånt som jag inte ens vet vart man köper.
Kan man inte få göra både och?
det är ingen som skryter vi disskuterar våran mp3 samling passar det inte så läs ej brymongo
Min musik i siffror: 18109 stycken låtar 1303 h 50 min 38 s Antal gb har jag ingen aning om, det ligger för utspritt för att jag ska orka räkna. Måste tillägga att min musik är resultatet av väldigt många års samling, således har jag bara musik jag tycker om.
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon P21 du kan ju se i winamp hur mkt plats låtarna tar.. i libraryfönstret står det längst ner brevid antal låtar och längden på alla tillsammans.. själv så har jag 3358 låtar som tar 9 dagar 4 minuter och 54 sekunder att lyssna igenom, det tar upp 15,05 GB på hårddisken. mest är det reggae, lite mindre hiphop och resten väldigt blandat.
davvie P18 Nu är det ju dock som så att jag inte kör winamp utan xmms, då jag inte använder windows ;) Dessutom känns tiden låtarna tar att spela upp väsentligare än hur mycket hårddiskutrymme de tar heh. I runda slängar tar det 54 dagar att plöja igenom min playlist, översatt till just dagar då :)
Jag önskar jag hade pengar att köpa skivor :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Don't we all?
13000 låtar, cirka 60 gig.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
As Bob said once "Yuh cyant kill God"