I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

necro - black/death-metal

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-10-04 19:08

necro - black/death-metal

förut för ett bra tag sedan hörde jag något om att necro (och ill bill?) körde black/death-metal (minns inte om det var black eller death) innan dom började med hiphopen. med tanke på hur necro är så skulle det inte förvåna mig ett dugg..nu undrar jag om detta är sant och isf om dom släppte något då..skulle vara kul att höra..

peace.

2005-10-04 19:08
f.ö. kändes som om jag skulle lägga det i utländsk hiphop, men detta kändes mer passande :D

2005-10-04 19:10
ah just..sen dessutom så har han ju gjort låtar tillsammans med nirvana och andra liknande grupper, och har ju en del metal-influenser i sin musik. och jag TROR jag hör någon metal-låt med honom..

2005-10-04 19:40
hahahaha näe shit, glöm nirvana-grejen..hade inte hört låten, bara hört om det..men nu när du sa så, så kollade jag upp grejen, och låten heter nirvana, dom är inte med.

men men, vill fortfarande veta hur sant detta är..

2005-10-04 19:43
skulle inte förvåna mig. Har ingen koll på Necro, men hans texter passar iaf typ death/gore metal. Blackmetal är ju satanistiska eller "mörka" texter.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2005-10-04 21:03
fantalight: hehe, inte bara texter..utan hela han :D..

meandyoursister: jaså? det låter ju nice :D..så länge dom inte lägger ner hiphopen..

men ingen som vet vad dom hette, och vad dom släppte?

2005-10-04 21:29
på skivan the pre-fix for death sammarbetar han med bla Jamey Jasta från hatebreed (?) och Sid Wilson från slipknot.

2005-10-04 22:58
miaz: det räcker inte riktigt till :D..vill höra låtar från förr som dom gjorde..förresten, var det black eller death?

2005-10-04 23:20
vet int.
lyssnar inte på dom låtarna där dom är med, för dom suger.
förutom då jamey jasta sjunger på en vanlig låt.