I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-03 14:29

Fantômas

Har nyligen fått en kraftig fetisch för det hyfsat psykadeliska metalbandet Fantômas, speciellt skivan The Director's Cut där Mike Patton (Faith No More) och Dave Lombardo (Slayer) lirar tolkningar av gamla kultrullar. Någon som lyssnat igenom nya albumet Suspended Animation?

"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2005-10-03 20:34
Nej och jag känner faktiskt inget större sug efter det. Jag äger Fantomas/Melvins Big band -Millenium monsterwork och tyvärr så är ju Melvinslåtarna skivan enda behållning. Jag vill verkligen gilla Fantomas, men det är för skruvat för mig. Men filmlåtarna är väl ok antar jag.
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-10-03 21:41
De är grymma, den nya skivan är grym och Mike Patton är grym. Måste passa på och tipsa om hans sammarbete med norska Kaada som har resulterat i skivan "Romances", den är underbar.