I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-02 21:05

Pandora

Vet inte om ni har koll på vad det är... ni som inte har det borde iaf kolla upp det!

Skriv namnet på nån låt eller artist du gillar, å få sen massa föslag på liknande låtar/artister som du troligtvis kommer gilla!

www.pandora.com

2005-10-02 21:17
det var ju lite ballt iaf, men går ju knappast att söka på något som inte är någorlunda välkänt/mainstream. synd det :I annars hade det vart väldigt bra faktiskt :(
kichi

2005-10-02 21:19
sökte på nine inch nails och fick massa new found glory + good charlotte låtar? det var ju lite kasst. var längesedan jag hörde sådan skit, stackars öron..
kichi

2005-10-02 21:33
hmm crazy... jag sökte typ på olika låtar av immortal technique och jedi mind tricks och fick fram fullt me schysst musik! :)

2005-10-02 22:32
j'vligt coolt att de har kategoriserat låtar och artister efter helt fristående grundläggande musikaliska saker. som "use of modal harmonics", "vocal-centered aesthetics" och "political-oriented text content"..

fan asfett, själva tanken alltså!! och det är klart, de plockar fram saker som har samma kategorisering som det tidigare. och då kan det bli saker man inte alls håller med om liknar. det hänger ju på hur de har kategoriserat.
själv sökte jag på m.i.a. och fick bl.a. upp kylie och massa smörig house.. fast bra saker också.

Toastare

2005-10-02 22:36
det är underbart...speciellt min "Air radio" med grupper/artister som påminner om Air... fått höra mycket nytt och bra!
Jag skyller allt på Emma!

2005-10-02 23:02
haha fett. sökte på dizzee och det första man får upp är "no jumper cables" med aesop rock. Klockrent!!