I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blink182 sidoprojekt

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-09-29 08:41

Blink182 sidoprojekt

Bara jag som är så grymt nyfiken på hur det projektet kommer låta? A&A är Tom DeLonge's(exBlink182, Boxcar racer) nya band och lanseras genom Macbeth Shoes.
Men något som jag stör mig på är att när de la av med blink så sa de att de ville satsa på familjen, men alla 3 medlemmar har ju fullt upp med nya band. Travis har ju Transplants med nytt album ute nu och Mark är också fullt igång med ett nytt projekt kallad Plus 44. Väldigt nyfiken på hur det kommer låta med. Tydligen så ska det var mer åt det elektroniska hållet(källa).
Plus 44 består av Travis(!), Mark och Carol Heller(exGet that girl).

Jaja lite information för dem som vill.

"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2005-09-29 08:43
rättelse: Eftersom jag skrev om allas sidoprojekt så ändrade jag titeln, orginaltiteln va Angels & Airwaves.

2005-09-29 22:39
A&A kommer låta som boxcar, djupa texter mycke akustiskt, helt underbart
plus-44 ska bli mer intressant än bra. travis har blivit för mycke hiphop enligt mig.
Tom ska tydligen snart berätta vad som låg bakom deras "break" eller splittring eller vad d nu e...hur som hellst d ska bli kul och se vad som komma skall. sen måste man köpa greatest his åsså sista november
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-30 09:36
Boxcar äger, är väldigt nyfiken på Plus 44 dock :)
Look with your own eyes - See with your own mind

2005-09-30 18:19
både kommer äga, vill dock att blink ska komma tillbaka...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-30 18:40
transplant är för jävla dåliga iaf. Hörde nån låt med dom på mtv och det sög.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2005-10-01 00:26
ja, d va ingen höjdare direkt, där va nån bra låt...men d va för mycke hiphop...haha säger jag här inne på whoa :P:D

2005-10-01 10:09
Nog för att en bra trummis gör otroligt mycket för ett band, men i detta fallet ligger han knappast bakom någon större del av låtskrivandet, vilket bör leda till att hans sidoprojekt inte garanteras något skönt sound ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2005-10-01 18:33
men i plus44 skriver mark nog en hel del sköna låtr kan ja tänka mig. tom ska berätta om allt på onsda i nya kerrang även va han tycker om plus 44 och varför blink e på break. ska bli spännande att läsa

2005-10-01 23:15
oooh.... vart fan hookar man kerrang tidningen här tro... pressbyrån brukar ha dem vA?

2005-10-02 00:31
Blink är inte nerlagt.

2005-10-02 13:45
japp pressbyrån...annars kan ni kolla b182.com de har alla blink nyheter, de kommer även posta artiklen me tom. som d verkar nu e blink nerlagt. tyvärr