I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hello Saferide's debutalbum

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-09-28 16:41

Hello Saferide's debutalbum

Nå, ni som hört det, vad tycker ni? Själv ser jag en del riktiga guldkorn, men överlag är det ett ganska blekt och tråkigt album. Hade stora förväntningar efter det man hört från hennes hemsida, så jag blev lite besviken faktiskt. San Fransisco var klart den bästa låten och sämsta spåret är nog Nothing Like You(Whene You're Gone) ....

Adam och Eva

2005-09-28 16:44
nu tar vi det lite lugnt här! jag har haft fett stora förväntingar och blev glatt överraskad, jag tycker den är svinbra och texterna är the finest. fast fattar inte varför 'get sick soon' ens är med, den är bara pinsam.
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-09-29 01:24
Nej!! Get sick soon är en av behållningarna ju! Älskar skiten!! Har ändrat uppfattning lite efter att ha luslyssnat några gånger. Skivan är bra, men de tär inte vad jag hade velat. Den skulle ju bli super! Fitta...
Adam och Eva

2005-09-29 14:01
men vadfan, du gillar ju inte nothing like you och den är ju grym. jag känner att vi inte riktigt är överens här... hur ska det lösas?

2005-09-29 14:27
catfight?
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2005-09-29 18:30
det är nog den enda lösningen...

2005-09-30 11:49
Eller en schysst duell. Handeldvapen...
Adam och Eva