I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

I need to turn that frown upside down!

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2005-09-16 14:11

I need to turn that frown upside down!

Tja, behöver låtar som piggar upp och får en glömma ens bekymmer, pallar inte med all självömkan som deppig musik kan framkalla... Inte just nu iaf :P Spelar ingen roll vilken genre, bara det låter bra och gör en go' och gla'! :)

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2005-09-16 14:25
Lite Reggae då:
John Browns Body - Play On
Half Pint - Blessing Darling
Allt med The Congos, dom är för jolly!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-09-16 14:54
JA, The Congos! :) Har "Heart of the Congos" hemma, blir sprudlande glad av den skivan :) Half Pint é skön, har inte hört den låten dock!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.