En låt idag på The Voice
jag hörde en låt idag på The Voice i skolan, hatar voice men hade tur att lyssna på det idag i skolan i köket (går hotell resturang ;D) iaf, jag hörde låten idag runt 11:00 - 12:00 tiden. mellan varje rad var det en tjej som sa nånting med "Hold you down" iaf nånting med "down" ni förstår vad jag menar, saken är den att jag undrar vad låten heter, vill gärna veta. det var som en "smörig" låt, men jag tyckte fan att den var skön asså. vet någon vad den heter så säg gärna! TACK! // a.b..
Tisdag, 13:e November 2068
hatar voice men hade tur att lyssna på det idag i skolan i köket Que? var det rnb, var det soul, fråga annars i rätt forum.
What I said, yo!
PhilAhz0phee F20 oj sorry, det var en hiphoplåt såklart :D jo, kanske borde lagt den i ett annat forum, men visste inte vilket så jag tog den på Blandat
Det kanske är Jennifer Lopez senaste?
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
kolla in the voice hemsida och ladda ner allt som dom har på sin playlist :)
What I said, yo!
S F20 nej, det var en kille som rappade och samplen var någon tjej som sa något med "down" som "hold you down". visst lät det som jennifer lopez "nya" därför blev jag osäker om hon sa det i samplen
PhilAhz0phee F20 glider där just nu, hittar ingenting :P
Den går säkert nu, sätt på radion..
No cake for the impurity!
Mentalprayer P19 lyssnar, letar, frågar.. ingenting verkar leda fram till låten :P
The Alchemist Feat Nina Sky - Hold you down?
I drop one verse - other cats be rhyming for weeks.
Alchemist feat. Prodigy, Nina Sky & Illa Ghee - Hold You Down låter rätt troligt
fluid P24 nej fasen, fick upp mina förhoppningar, men det var inte den.. nån mer som har några gissningar????
Juelz santana - Its going down (?)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var en "smörig" låt sa jag, det är inte dissrap eller nåt annat. utan det var mer som "baby baby" liksom, iaf. hittade bara en med juelz santana, det var inte den :(
asså, "bara" för att hon säger nånting med "down" i låten så behöver den ju inte heta något med down, men å andra sidan så kanske den heter det, men men.. tack för alla gissningar, hjälp mig mer! :)
Kanye West - All falls down, HOLLA!
devv P0 hahahaha, njae inte riktigt! :D
Christina Aguilera - Can't hold us down hihi
haha, vad roliga alla blev i mitt stress letande efter en bra låt ;)
Calevi P19 Om det ändå vore så väl att de spelade Juelz på Voice..
bow wow - Let me hold you ?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
YEEEES!! haahahha, jag hittade fan låten, de spelar den på The Voice. Det är fan Bow Wow, moahahahahaha!! :D:D:D:D:D fyfan vad hemskt! hahaha! låten hette "Let me hold u", fan vad hemskt, haha, men låten är skön! beatet med, gillar den där samplingen som fan!
helt ok, såg titeln när jag kollade deras hemsida..sicken tur du hade!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
meskker P22 haha, jupp men fan asså, Bow Wow, äh what the hell, tycker låten är skön
fuckingflygirl jupp :)