I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker låt,kan vara U2

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-08-27 17:37

söker låt,kan vara U2

dom säger nåt i refrängen som liknar.. "can you feel a little love... caaaan you feel a little loove... dream on, dream ooon" sökt överallt men hittar inte rätta låten...
:D

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-08-27 18:14
konstigt att du inte hittat, låttexten är ju rätt liksom.

Depeche Mode - Dream On
kichi

2005-08-27 18:15
för övrigt, vad hemskt att U2 fick förknippas med Depeche Mode där ett kort tag :<
kichi

2005-08-27 18:26
hahahaha skitbra.. tack
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-08-27 18:27
har depeche mode fler bra låtar? vilka? ;D

2005-08-27 18:33
:O! var så längesedan jag lyssnade på depeche mode... extremt längesedan dvs.

den enda låten jag spelat sönder på sistone av dem är Enjoy the silence. Om du inte har hört den är ju den ett måste! galet bra och härlig.. get it ^_^
kichi

2005-08-27 18:42
ååh..danke

2005-08-27 19:18
klart depeche mode har flera bra låtar.
en löjlig fråga.

jag är personligen mest förtjust i dom tidiga grejerna ungefär fram till 86.

everything counts
master and servant
dressed in black

bla, bla, bla.......
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2005-08-27 20:22
strip med depeche mode är svinigt bra
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-08-27 20:25
nil den heter stripped.

Ja finns HUR många som helst! finns nog inga låtar som är direkt dåliga. Depeche är ett av mina favoritband.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-08-28 00:47
fimp - tack för att du rättade mej, det är vid såna här situationer som man börjar tänka 'ojjävlar hur många har jag inte sagt 'strip' till'.
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-08-28 20:47
yepp, stripped som kommer från Black Celebration som är bland deras bästa skivor (iaf enligt mig...)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2005-08-29 00:03
Tycker att World in my eyes är en av deras bästa låtar, men det mesta de gjort e riktigt bra.

2005-08-29 00:08
ja det går i perioder , clean och blue dress är också guld värda.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-08-29 11:16
DM - Precious är mycket bra!! deras senaste låt....ta och fixa hem den om ni inte har hört den än ;)))
Enjoy The Abuse ;)