Fulaste skivomslagen
jepp, rada upp era favoriter i skivsamlingen i kategorin. jag börjar lite lätt med ett par fula saker jag hittade hemma: "Bright eyes - fevers and mirrors" (varför är skivan så bra men omslaget så fult och gotiskt? jag som älskar bright eyes) "Wu tang Clan - Enter the wu tang (36 chambers)" (även denna är väldigt bra skiva som har ett fult yttre) hit me!
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
En grymt cool är ju system of a down steal this album. Helt vitt förutom texten steal this album. Enkelt och grymt. Finns en massa fler snygga och en massa fler fula.
Rock is not dead!
upp!
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
metallica-black album är inte direkt ett mästerverk..type o negative har grymt fula enligt mig..
•pave paradise•
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
the mars volta - de-loused in the comatorium
12.
De Lyckliga Kompisarna- DLK Alltså skivan som kort&gott heter DLK. Skivan är bra men omslaget fult som få!
Åp annak! Kungsängen
alla omslag som kent gör är fula och allt dem gör e dåligt.
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
FREDD P23 haha ja det har du rätt i. alla DLKs skivomslag är så otroligt fula. Le so men fotomodell och TOMAT är ruggigt fula.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
leftrightncenter har du ögonen i rumpan eller ;)?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
panteras första skiva. Dvs den som kom -83 är skadligt ful. Tror det är deras första iaf.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
candlemass nya omslag är sjukt lågbudget. MEn den här tråden ger inget då man har sweden rock nr 20 (elelr nåt) där dom har en lista över 10 fulastte omslagen.
jag hatar, verkligen hatar Danzigs omslag på skivor... men den som slår alla fula, dvs den fulaste av dom fula är nog circle of snakes
Circle Of Snakes
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
cirkles of snakes är inte så fult. Inte om man jämför md riktigt fula.
http://static.apberget.se/images/p/g/7db /7dbfb9f1071bb62481402c0c84e7bec5.jpg ManOwaR - Anthology
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fuck. den lägger till mellanrum i adressen så det funkar inte. ta bort alla %20 ni ser i URLen.
holy shit..pantera omslaget var verkligen ohyggligt fult!
•pave paradise•
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lhabia haha, jag vet. Riktigt pinsamt.
Erkan haha jag ahr alltid stört mig på det när man sett det i skivaffärer.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
någon som märkt att det är inom hårdrock de fulaste och mest skrattretande omslagen finns? asså det är ju bara att faca faktan: HÅRDROCK ÄR FULT! fula artister, fula fans, fula kläder, fult hår och nu uppenbart fulast skivomslag.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
jag har sett en hel del fula hiphop, punk, pop osv omslag också. men jag drar inte alla över en kant för det :)
hårdrock har BARA klassiker som Master of Puppets och dylikt att flasha med. sen finns båda Mastodons släpp som har riktigt snygga omslag..om man ens kan kalla det för hårdrock
•pave paradise•
CiL P60 hiphop = fula omslag, jätte fula artister, skrattretande kläder, fula fans, fult hår.
din jävla snopp hahahaa
psychal grafitti är coolt. EMn visst är det nån grejs på vinylversionen at man kan dra bort gardinerna på fönstrena elelr nåt?
någon som märkt att det är inom hårdrock de fulaste och mest skrattretande omslagen finns? asså det är ju bara att faca faktan: HÅRDROCK ÄR FULT! fula artister, fula fans, fula kläder, fult hår och nu uppenbart fulast skivomslag. hårdrock/metal/liknande musik är generellt sett synonymt med dålig smak. det räcker ju med att kolla på plektrum på ztv för att få den uppfattningen. band som på fullt allvar tycker att det är snyggt att vifta med plastiga svärd eller typ..vifta med sitt långa damhår och spela trummor framför en jävla eld samtidigt som sångaren harklar fram nån illa uttänkt sång om warriors, dragons eller nån jävla skit. även när det inte är fantasyinspirerat eller innehåller stora eldar i bakgrunden brukar hårdrock och metalvideos hålla en låg snittkvalité. dessutom står hårdrockare för typ 99 % av alla som går omkring med monstruöst skabbiga band t-shirts. såna där t-shirts där en bild på bandet eller något utav deras skivomslag täcker ca 90 % av tröjans yta.
Manowar dom ser ut som läderbögen från village people men envisas ändå med att försöka upprätthålla en hård image. please.
men manowar är extrema. Manowar är ju fan utskrattade av hårdrockare också-
haha ja det är de faktiskt. manowar är hårdrockens svar på typ vanilla ice
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Demento P19 Inte för att hiphopare har så fräsch klädsmak heller; baggy byxor känns ju lite mellanstaide disco, desamma med baggy tröjor som känns grymt mkt årskurs 4. CiL P60 stämmer helt och hållet
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
håller med om att hiphopmodet är rätt sluskish asså. inte snyggt med baggypants direkt. det känns väldigt mkt mitten av 90 talet för mig.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Kanske... KANSKE! Sven-Ingvars och Vikingarnas samtliga album! OMFG hade de inte uppfunnit designens innebörd på den tiden i Sverige?
www.ginza.se www.ginza.se (kolla gärna in klassikerna "kramgoa låtar" volym 1 till 59 alla med sitt säregna skivomslag! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eighteen visions senaste var jävligt fult
•pave paradise•
ja oasis skivomslag där är inge nhöjdare. usch!
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
SamL P20 nämen vilken jävla tur att jag varken klär mig som en hårdrockare eller en hiphopare. skönt att vara någorlunda garderad.
lhabia`, varför listar du mastodons omslag? Dom är ju asgrymma!
Better active today than radioactive tomorrow
minvänmahatmaD P19 lhabia menar att det faktiskt finns grymma hårdrocksomslag.
precis som fantalight sa. jag tog bara 4 av de snyggaste omslagen jag känner till för att bevisa att hårdrock kan vara snyggt.
•pave paradise•
damn jag vill ha det där Big Bear-albumet! ser ju hur fett som helst ut!
aha, bra... för dom knäcker. Metallicas vette fan om det är jätteläckert... finns rätt mkt shyssta hårdrocks omslag, allt är inte dålig smak även om man inte behöver leta länge i metalhyllan i skivbutiken för att hitta nått totalt smaklöst.
Better active today than radioactive tomorrow
http://home.worldonline.dk/defender/Mano war/album2.jpg grymt.. ;D
I bust off on her face, and right after the segment // She probably rub it in her pussy, trying to get herself pregnant // -Immortal Technique