I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-18 12:54

Bloodhound gang

Mja undrar vad ni gillar "Foxtrot Uniform Charlie Kilo" jag tycker den är bra som fan =)

Videon var helt okej, roligt att Bam var me :P fast de hade nog kunnat gjort en roligare, men det är ju vad jag tycker.

Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2005-08-18 13:13
Spanky borde aldrig ha slutat, han var ju bäst i bandet:) Gillade One Fierce Beer Coaster när jag var liten
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2005-08-18 13:49
skön låt.. videon kändes inte så jätte bloodhound gang (förutom när bananen äts i slutet)
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!

2005-08-18 14:00
Julgran: precis där i slutet, så ska deras videos vara. som dom brukade vara med apor osv.. borde haft mer "Sjuka" saker :P
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2005-08-18 21:59
är det ngt nytt dom släppt?:D

då måste jag fixa det..
älskar alla deras föregående skivor, jävla skön musik dom gör :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2005-08-19 14:46
Wohoo.

Jag har bara Hooray for Boobies
tror jag den heter.

Den är bra.

Hurdan är den nya skivan?`om det är det som är
grejen här.. ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-19 17:59
ruggigt bra låt...shiiet, blir grymt glad när jag hör den :)

2005-09-22 19:13
Ny skivan (Hefty Fine) är riktigt nice tycker jag.. de har gått tillbaka lite till det stuk som var på "Use Your Fingers", alltså inte riktigt lika rockigt, utan mer... flum

All you need is
My uhn tiss uhn tiss uhn tiss

Måste bara ge shoutout till dom för deras underbara låttitlar, typ:
I'm The Least You Could Do, Your Only Friends Are Make Believe och You're Pretty When I'm Drunk...
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence

2005-09-22 19:18
eller iofs, Use Your Fingers var ett dåligt exempel, den e ju ganska hiphop... vettefan vad man ska beskriva den med... Typ första gorillaz skivan kanske... jävligt speciellt helt enkelt

2005-09-24 00:38
jag hatar videon och låten.

2005-09-24 16:00
hoppas nya skivan låter som "I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks","It's Tricky" och "I hope You DIe"..men det är nog omöjligt. F.U.C.K är riktigt bra dock
•pave paradise•

2005-09-24 20:30
lhabia: gillar du de låtarna tror jag du kan gilla nya

I hope you die kan vara en av de fetaste koncept låtarna nånsin

"...cause the guard is the guy you flipped the bird the other day"

ooh la la

2005-09-25 19:13
jävligt skön skiva, den senaste..
men vissa av låtarna är helt annan stil, typ "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" och "Something Diabolical"..

jävligt bra dock :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2005-09-25 19:13
men "One Fierce Beer Coaster" kommer alltid att förbli oslagbart ;)

2005-09-26 02:27
Skivan e riktigt fet, nån mer som ska se dom i Danmark den 20:e november? =)
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2005-09-26 09:56
Ooo vart spelar dom i danmark?

2005-09-26 10:10
fan vad bra skivan var! :D haha..helt underbar! måste ses!
•pave paradise•

2005-12-21 17:05
lyssnar på nya plattan ofta, sjukt bra! :D Big Ups!
Jockish @ B-vik