Mest spelad på din Ipod?
Ber till att börja med om ursäkt om en tråd som denna redan finns. Låt oss Ipodnördar gå ihop och prata. Vilken låt är mest spelad på er spelare?
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante
jag har aldrig fattat hur man kollar det. det i iTunes visar ju bara hur ofta en låt är spelad i just iTunes.
•pave paradise•
På min var det Hocico - Untold Blasphemies .. men det känns inte alls som jag lyssnat på den mest, plus att det var massa andra låtar där som jag inte lyssnar på så ofta alls ;s men jag kanske inbillar mig.
kichi
det verkar som att det är biggie - gimme the loot
http://wifebeaterlove.blogspot.com
säger som lhabia
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
säger som Yun_DI
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Om man klickar på enheten (ipoden) i iTunes så står ju alla låtarna man har inlagda listade, och därmed även hur många gånger de spelats. Precis som det gör i "övriga" iTunes. Fattar inte problemet...
What it is, it is and what it ain't, it ain't
död åt alla som har råd med en iPod
buck buck
onetrick: feeeeel. det visar hur många ggr man lyssnat på låten när du lyssnar från din ipod PÅ itunes.
•pave paradise•
Nej. Vaför skulle jag lyssna på min ipod i itunes? Har aldrig hänt.
Det där var riktat till Ihabia. Och för att förtydliga, alla låtar jag har på min ipod har jag även på min dator så därför finns det ingen anledning för MIG att lyssna på min ipod genom itunes. Det kanske är annorlunda för andra...
hmm Lhabia har rätt...jag köpte min andra iPod nyligen och vissa låtar jag lyssnat på MAX 2 ggr..och på iTunes står att ja ska ha lyssnat på den 47 ggr. Det är hur många ggr på iTunes man lyssnat..iaf för mig
OneTrick: Om man laddar Ipoden genom datorn eller ändrar låtarna, som man faktiskt kan göra ibland (om man har en ny skiva etc.) så passar man på att kolla..
olympic P16 Kolla vad? Börjar fundera på om det här är en pc/mac-issue...
Hej, jag har en ipod och använder itunes *dunkar huvudet i väggen*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har ingen Ipod men i iTunes så är det "In the Kitchen" med The Tough Alliance, tätt följd av "Cute when you scream" med Senses Fail.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Turbonegro-Rock against ass
The mars volta - drunkship of lanterns från deloused in the comatarium (hur det nu stavas) skivan...faktum är att jag lika gärna kunnat ta bort allt annat och bara behållit den skivan...så är det....
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
har ingen ipod...i itunes är "Great Big Sea - The Night Pat Murphy Died" mest spelad. fast då blev jag nyligen av med all min musik, och det är väldigt sällan som jag lyssnar på en hel låt.
2 - Demon & Kano - Gangster Toys 3 - Johnny Cash - When It's Springtime in Alaska 4 - South Central Cartel - West Coast Gangstas hoh...min musiksmak är bredare än svullo!
på vissa personers ipod kommer ju "most played" "recently played"spellistor upp automatiskt. så var det inte för mig, så jag vet inte. gissar starkt på Alkaline Trio - Queen Of Pain dock
•pave paradise•
Dermott Lynch - Hot Shot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bobby Byrd - Hot Pants. Typ 55 ggr.
Korn- Word up!
Shit Happens!
på itunes är de baby bash ft nate dogg - that's my lady
organism 12 - herr ågren (tydligen)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
bright eyes - lua alice cooper - die for you
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Cult of Luna - Leave me here
Rehab is for quiters.
vet inte eftersom jag precis tömde den...men skulle förmoda att det är hot hot heat - goodnight goodnight
Talib Kweli - Going hard
www.soundcloud.com/lirzproductions
Mitchaloff P21: skönt att höra att det finns fler som gillar gudarna TMV.. såg du dom på hultsfred eller? I min Itunes (och antagligen Ipod också) ligger David Sandström i topp med "När hjärtat svider" tätt följd av Frank Zappa - Uncle Remus