I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-08 21:20

beat musik

vilken/vilka låtar skulle just du vilja höra ett beat på? kanske en dag din önskan går i uppfyllelse om du skriver den här.

när jag säger beat menar jag hiphop/rnb.

hata mig nu

och tack

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-08 21:25
wtf. vad snackar du om?
http://www.iamthereasonwhy.com/

2005-08-08 21:31
som tex: Spandau Ballet - True , den låten har nelly/nån producent gjort en låt på(N' Day Say). hajjar du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-08 21:32
eller som Dilated Peoples har sin Låt Wors Comes To Worst, där har de tagit melodin från William Bells låt Forgot To Be Your Lover

2005-08-08 22:31
Good bad and ugly skulle bli ett jävligt fett beat...terminator låten me...
en död moderat är en bra moderat

2005-08-09 12:12
AzraelKalashnikov P20

ungefär. eller bara ta själv melodin från en annan låt och göra ett hiphop/rnb beat. och sedan låta någon rappare rappa på det.
men jag menar även som du sa

casp_ P20

aa det har du rätt i, det skulle va skönt

2005-08-09 13:57
okey tack, men det kan bli svåer att hitta "nån" ozzy låt:).

och gärna förlsag på nån låt som ni INTE hört som beat. som ni SKULLE VILJA höra som hiphop/rnb beat

2005-08-09 23:36
helvete det tackar jag för. ska kolla upp de ifall det är något jag kan pilla ihop något på. ger dig resultat om du vill ha det

2005-08-10 00:24
haha..volga och R.A.K.A.S..:D
Still in the bridge