Just nu så tv-spels musik.. japansk såklart!
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
besserwisser1 F15 la facista! det är bara massa rac och wp du sitter och lyssnar på det vet jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
georgie fame är det som liger på vinyl spelare just nu. blir nog att gå på en northern soul allnighter sen på fashing också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fina shirelles låtar och andra löjliga och braiga guldkorn från slutet av 50-talet..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
storpajsarn P22 jasså. fan vad du börjar bli jobbig med dina fördomar
ska och 70 och 80-tals pop
trance/rave
don´t mess with ma fro, bro!
Roy Hagroves EP "Strength"....tungt skit!
Roligt att se att såpass många är inne på ska :) Själv är jag bara för det inne på pogues och Klassisk musik bara för det.
Snäll kille 18 söker tjej eller liknande.
electrohouse !!!! och självklart massa house
New job. New Life. Good life
Just nu mest Alternative & Grunge
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
lyssnar på det mesta jämtn men det jag snöat in på mkt på det senaste är väldigt mkt electronica och konst-pop/electro
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
tung ny-electro (aux 88, i-f, dexter, miss kittin) och typ turntablism (kid koala, q-bert, cut chemist, dan nakamura..)
SKA OCH TRIBAL!
Eat the box!
The Embassy, dygnet runt, sen 16e November. Något annat är givetvis otänkbart.
trojan suedehead boxen och allt med blood for blood.
Reggae, Soul och Hiphop
*snaark*
disco, electro, industri. dvs allt är som vanligt :)
kichi
oj glömde Trance ^^
*snaark*
typ lo-fi synt/dansmusik. Erlend Öye tex.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Oj oj, måste uppdatera. Lyssnar mycket på Atmosphere,Joy Division,lite olika Wu-Tang grejer,Eternal Sunshine soundtracket,lite Beach Boys osv.
Still in the bridge
nu är det tretro vindar i skivbacken. mer calypso och jamaicansk RnB sammt riktigt old school ska från 1964 och bakåt.
Just nu: The Cure och gammla Gang Starr prylar
Shooo bree
the dust brothers - fight club
•pave paradise•
Strictly house.
California, knows how to party!
dnb och placebo
Cosmic Hinkstep Spliffystars
techno! för bövelen!
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
G.G Allin Cockney Rejects 5th Ward Boyz Paul Wall Cornelis Vreeswijk little bit of this, little bit of that
skaterock, punkrock skatepunk blabla det kan heta en jävla massa, ni förstår vad jag menar.
Just nu går jag igenom min årliga 80-tals thrash/death revival. Den har pågått lite väl länge nu, är rädd att jag håller på att bli hårdrockare...
Gothic, goth, death och sånt :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
en del new wave, och låtar som luktar och andas det bäsat från 80-talet (ex.psychedelic furs-pretty in pink)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Psytrance totalt just nu.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Finns ju alltid vissa genrer som finns med där hela tiden... ganska många för att vara exakt... men om jag måste säga något är jag väldigt inne på psychadelic rock / experimental rock / progressive samt post rock just nu.
Look with your own eyes - See with your own mind
Bruce Springsteen och Iron Maiden , fin blanding
mycket hybrid/vafan är det här?musik. typ cLOUDEAD, 13 & God och O.Lamm just nu.
Väldigt mycket Blues och Soul har börjat leta sig in i skivsamlingen.
Omnia est Faeces
grime och dancehall :)
Alltid Steve Angello!
California, knows how to party!
rätt mycket hard house nu, primal scream, chemical brothers, audio bullys, felix da housecat, 2 many djs osv.
lite four tet, amon tobin, jason forrest och e & a är väl det som hörs mest. även david gray när lusten faller på.
Rätt mycket Indie och Northen soul
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Bach. Right to the source, ladies and gentlemen. SVT2-testbildsklassikern Air (eller vad den nu kan tänkas heta egentligen) är hypnotisk, dramatisk, fantastisk, skräckinjagande, sövande, avslappnande. Den förföljer mig konstant och jag låter mig inneslutas i den. Världens kanske genom tiderna bästa stycke musik. Ah!
heavy: Alla kan inte vara lika häftiga som dig :|
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Murderdolls & The Sounds :)
Fuck me, I am weak
Death from above 1979, Fantomas, The Haunted och Tracy Chapman.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."