Svenska klassiker! -gimme-
Jaow. Jag skulle vilja ha tips på låtar som är typiska svenska klassiker. Det får gärna vara något som följer mönstret: Jan Johansen - Se på mig Thomas Ledin - Du kan lita på mig Thomas Ledin - Hon gör allt för att göra mig lycklig -inte så tydligt mönster, men ni hajar. ait? inte en massa bullshit nu tack. aaait? kom igen nuuuu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
köp skivan på rocks för 149:-
•pave paradise•
Tomas Ledin och Uno Sveningssons låtar till Pripps Blå Flickorna på TV2 Arvingarna-Eloise G´d up...
Oj, iofs kanske den inte ligger i rätt forum. Men det här är ju det mest aktiva, så därför... gör väl ingen skada heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2005-07-13 01:20
Finns väl en del Gyllene Tider.
namaste
Hpnotiq perfekt tack! Ihabia -vilken skiva? och: vad heter GES-låten där dom sjunger typ. "om du vore -bla bla- så skulle jag -bla bla bla, men jag vore ingenting om du inte faaanns!" ?
carlos_lopez: släpptes väl en skiva som heter just "svenska klassiker" rätt nyligen?
•pave paradise•
Jaha. okej, håller ingen koll. men men. tack iaf. min sista fråga ^^ ?
hon har blommor i sitt hår när vi gräver guld i usa sommartider ( allt med GT när det kommer omkring? ) mikael rickfors - vingar freestyle - vill ha dig allt med abba? Magnus Uggla - Kung i baren ebba grön - staten & kapitalet / 800 grader Dr. Alban - Sing halleluljah ;) eller. jag vet inte....
Be the change you want to see in the world.
tack. Vad heter den där låten om "Långa bollar på b"- nånting- ???
Redaktionen
2005-07-13 02:13
Lååånga bollar på bengt!
namaste
Moderator
2005-07-13 02:13
Just D - Tre Gringos.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Redaktionen
2005-07-13 02:15
Den siste mohikanen! :D "Dåå sa han den siste mohikanen vilda västern är j som förut" :P ball som 17
namaste
Fedt, tackar så mkt. Någon som vet vad låten heter med antingen GES eller någon ur ges som går typ: "men jag vore ingenting om du inte faaanns" -i refrängen. Dom snackar om måsar, o hav o luft.
Pökpåsen!
No cake for the impurity!
öppna landskap!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Redaktionen
2005-07-13 02:21
CORNELIUS WREESWIJK! :D
namaste
Vikingarna - Kan Man Älska Nån På Avstånd
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Redaktionen
2005-07-13 02:47
Drängarna! :D Till sommaren! :P
namaste
Sommaren i city 1990, kommer du ihåg den? LALALALALA
spliff macht frei
Haha den kom ju på ztv nyss :)
No cake for the impurity!
staten och kapitalet
björn afselius- Tusen bitar uno svenningson(stavning)- under ytan Mikael Wihe- titanic mikael Wihe- flickan o kråkan Pepps person- oboy pepps persson- hög standar free style(tror jag det var) - när vi två blir en Danne stråhed- När en flicka talar skånska karl p dahl- jonny va gör du Karl p dahl- hmm... kommer inte ihåg namnet på låten just nu FAN detta får räcka för mig hehehe
jag e så RAK att du blir SNE!
sen har du en hel del från NATIONAL TEATERN!!! missa inte dom!
jag e så RAK att du blir SNE!
a papaya coconut - dr alban o kiki danielsson haha lite grym frukt eller?
the real tico mmm johhny va gör du e sååå skön...tror dock inte många som inte e skåningar vet vem karl p dalh e...jag visste itne de innan ja flyttade hit..
National teatern- Kolla kolla Peter Lemarc- Tess Eric Gadd- Its my personality Peps Persson- Oboy (vilket vackert väder) Peter Lemarc- Sången dem spelar när filmen e slut Mauro scocco- Hem till stockholm igen