Vad spelar folket för instrument?
Japp, har jag spelat gitarr i tidigare år och sen har jag varit inne på bas en hel del men nu spelar jag kontrabas. vad spelar ni för instrument?
www.lunarstorm.se
House is hiphop on fast forward ..
MaKkan_XL P20 varför försöker du länka till lunarstorm?
House is hiphop on fast forward ..
jovisst vart vill du komma`? om du itne har ngt vettigt att skriva i tråden kan du väl låta bli elelr?
Jag spelar Darbuka .
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
kan spela gitarr, trummor, piano och liiite flöjt.
gitarr
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Riktig Bach på pianon! Sådär på guran
gitarr, försöker lära mej lite piano men det går sådär.
jag tar tillbaka allt jag skrev
Har ett trumsett som bara står, kan spela lite halvt sådär, gittarr spelade jag mycket förut, bas är kul som fan
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Trummor.. Och demo från mig och grabbarna kommer senare i år (Lite The Verve/Coldplay-aktigt om man ska nämna några band för er som vill veta)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I huvudsak bas, men även lite gitarr. kommer vara tvingad att lära mig piano på skolan jag ska börja på.. jävla jobb.
Omnia est Faeces
Jag spelar trummor.
Kanske...?
Har spelat gitarr i 10 år, dock ganska passivt så jag är inte vidare bra. Sen spelar jag bas när jag har möjlighet till det. Kan spela lite piano och kan spela typ basic komp och några enkla fills på trummor men inget märkvärdigt. Har faktist en didgeridoo också men har inte lärt mig cirkel-andas eller vafan det heter.
Still in the bridge
gitarr, bas, kontrabas, cello, piano, flöjt, fiol.
•pave paradise•
lhabia yeah kontrabas, hur länge har du lirat kontrabas då? =)
besserwisser1: inte länge alls..spelar inte. spelar bara när folk ber mig spela. rätt enkelt tycker jag :)
•pave paradise•
jodå det är rätt soft med kontrabas =D
trummor och lite bas har just köpt mig en egen bas nu så har tänkt bli lite grymmare på det
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
kan vi inte starta whoaband?
UtanAttTveka F17 ja visst jag lirar poå kontrabasen
om ni betalar tågresorna är jag på
•pave paradise•
nej allting ska hållas i gbg =D
ja? betala för min resa ner så är jag på
•pave paradise•
Nej, jag vill nog inte vara med i ett band med kids ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trumpet, trummor, didgeridoo (!) och så fuskar jag lite på tvärflöjt.
värst vad alla lirar trummor! inga som lirar typ blockflöjt eller fiol?
men det 'är ju råcoolt! varför itne längre då?
Mungiga litegrann, kan några toner och lite koola special-effekter... menjag kan inte läsa noter så det blir lite tråkig ti längden att sitta och leka för sig själv och tro att man kan.
Intressepenisen hårdnar!
Spela fiol mellan ettan och fyran..
bas.. lite trummor och gitarr, försökte även lära mig själv spela sopransax men det gick inget vidare.. nästa projekt sång.
gitarr
piano,gitarr,bas,saxofonl räknas sång som instrument?
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
dragspel, orgel och klaviatur i allmänhet. och gitarr. som alla andra. håller på att bemästra blockflöjten...
Hangaround
2005-07-15 16:43
Gitarr!
http://matildaberggrens.blogg.se
trombon, bastrumpet tuba och några andra brassinstrument, samt piano och tvärflöjtsfuskande!!!
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!