I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När musikproducenterna går på semester.

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-07-08 13:32

När musikproducenterna går på semester.

Idag var det bara bra musik på radion. Jobbar och tvingas således utstå Money for nothing och annan dynga. Men idag till min förvåning, och med lätt om än trevlig chock så märker jag att musiken är bra. Pink Floyds Money istället för Darin , därpå följer Nick Cave , Pet shop Boys och Steve Millers The Joker .

När musikproducenterna går på semester från sina radiostationer höjs kvaliteten på utbudet. Det är den enda slutsats jag kan dra.

I'm back!

2005-07-08 13:40
mooorrriiiisss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-08 13:52
Cause I'm a Joker, I'm a smoker, I'm a midnight toker.
I'm back!

2005-07-08 14:39
"Maurice" är det väl? :P

Men kan inte annat än att hålla med om att många vikarier / praoelever gör ett bättre jobb musikkvalitétsmässigt än de marknadsinriktade lallare som är ordinarie.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2005-07-08 14:47
lyssnar ni oxå på city 107 på jobbet.....

idag var d riktigt bra låtar ja.

2005-07-09 07:56
i don't know about y'all but i know about us, och jag lyssnar hellre på money for nothing än en där jävla steve miller-låten.

när jag lyssnar på radio brukar jag lyssna på p3, och det känns som att den stationen har höjt sig det senaste året, innan dess var de farligt nära att spela exakt samma musik som typ rix och det.
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2005-07-11 02:00
det är nog för att vikarien inte har rutinen. Han vet inte att man måste spela skit... ännu?
Better active today than radioactive tomorrow

2005-07-11 19:19
ja e stuck med radio rix på jobbet. varje gång den där "I had a bad day, I take it blbalbalbalab" kommer börjar alla kolla på varandra å garva. det, det är våran stund det.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2005-07-11 19:19
hmm. mitt jobb makes me sad.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2005-07-11 23:02
lätt att jag ska bli radiopratare eller nåt. så ska jag sitta och klaga på "modern bullshit" och bara spela gammal rock och country :)
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!