I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Sex, hopp & kärlek?
Övrig musik - Rock, pop & annat
Tillbaka till forumet
Febril P41
2005-07-04 13:34
Sex, hopp & kärlek?
Vad heter låten i reklamen till den kommande biofilmen "Sex, hopp & kärlek"?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Febril P41
2005-07-04 22:44
ingen som vet?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Dalit F39
Hangaround
2005-07-05 02:13
jag undrar också
http://matildaberggrens.blogg.se
HenkO P45
2005-07-05 22:30
jag vill veta!
Febril P41
2005-07-06 20:20
nån får ju nästan komma in och förgylla dagen! haha
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Gofi P42
2005-07-06 22:09
Yeeeah! A porno dvd with great soundtrack!!
Pack! Pack! Pack!
HenkO P45
2005-07-07 01:32
låter så jävla bra ju..
Febril P41
2005-07-07 08:24
Haha asså, vilka frågetecken överallt, jag trodde det skulle finnas minst 3 trådar om låten redan! ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
GhettoQueen F40
2005-07-07 14:41
tänkte precis skapa en tråd om det här sen såg jag den här..
ingen som vet?
www.unt.se/musikbloggen
Febril P41
2005-07-07 18:21
"crossing your heart and hope to die" sjunger de iaf..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Vio F43
2005-07-07 23:00
Det är
Angela McCluskey - It's been done
fin sång :)
Woot
skribbles P42
2005-07-07 23:02
vio beat me to it, fool :)
Det var ju bara att googla frasen "crossing your heart and hope to die"
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Febril P41
2005-07-08 00:01
Vio F22
Tänkte faktiskt på att det var den..
googlade faktiskt och frick fram den, men satt inte på nån dator som kunde tanka at that moment..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
HenkO P45
2005-07-08 20:52
tack
Dalit F39
Hangaround
2005-07-11 01:24
det tackar vi för
http://matildaberggrens.blogg.se
Tillbaka till forumet