I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bästa grime-tjejen?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-07-03 13:32

bästa grime-tjejen?

vad tycker folk? personligen är det rätt svårt att välja en favorit. bästa låten är ju helt klart no lay - unorthodox daughter(lite toy men jävlar vilken banger!). dock är det mycket produktionen som gör det. har bara hört en annan låt med henne och den va inte så hype hype. fast bästa tjej är svårt. lyssnar en hel del på lady fury - hell hath no fury. alla "jag har verkligen något vettigt att säga så jag tänker göra en ren hiphop-låt"-låtar kunde ju spolats. shystie har några bangers på daimonds in the dirt(bank robbery är så fet va). sedan krossar shystie lady fury's version på cock back. lady sov orkar jag inte med längre. feline mix går ju på rätt ofta men det har ju mer för produktionens skull. lady stush är la skrockig. äh jag jag fan ingen aning. om alla hade släppt 2 album var hade det varit lättare att bestämma sig kanske.