I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Limp Bizkit - Unquestionable truth part 1 2005

Övrig musik - Rock, pop & annat

Hangaround

2005-06-27 03:42

Limp Bizkit - Unquestionable truth part 1 2005

Asså, längesedan jag kunde lyssna på Limp Bizkit och säga "fan detta var najs". Men nu börjar det ta sig lite i alla fall.

Låten "The truth" som också spelas på TV är jäklit skön.

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'
Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2005-06-27 12:48
jo, skivan är skön, spelas den på tv? de hade ju sagt att de inte skulle göra nån sådan promotion.. fast det kanske bara var inför skivan

de hade en skön attityd inför skivan och under skivsläppet
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2005-06-27 13:35
Har inte hört skivan ännu, men The Truth är ju grymmaste dom nånsin gjort.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-06-27 13:38
skivan är helt ok , alla spår är inte lika starka som The Truth vilket faktiskt innebär rätt mkt i detta fallet då det är en EP

omslaget är riktigt schysst också, snygg art
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2005-06-29 11:01
och alla riff har e snott av fansen. way to work it out frankie, real smart.

2005-06-29 11:10
läste recensionen i groove...var enligt dom (han) det sämsta dom någonsin gjort.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-06-29 13:07
läste recensionen i groove...var enligt dom (han) det sämsta dom någonsin gjort.

Nu har jag ju inte hört skivan, men eftersom första singeln är det bästa dom gjort är jag rätt tveksam.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-06-29 15:00
Rhetoric P20

klart den inte är i klass med första och andra skivan .. men låtmaterialet så slår ju de två senaste med hästlängder..