I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The White Stripes - Get Behind Me Satan

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-06-09 21:22

The White Stripes - Get Behind Me Satan

Sitter för tillfället och lyssnar igenom skivan och än så länge vet jag inte om jag tycker att den är i samma klass som Elephant, men Blue Orchid, The Denial Twist och Take, Take, Take är jävligt bra. Skivan växer antagligen med antalet genomlyssningar...

"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2005-06-12 23:09
"Denial Twist" är sjuukt bra och "Blue Orchid" likaså.
Beyond K-Line, barely got our money back!

2005-06-18 11:56
Men vad är grejjen med den där jävla hatten?

2005-06-19 21:15
skivan är jättebra faktiskt!

2005-07-18 17:30
Riktigt fet!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2005-07-19 00:11
Jag gillade White blood cells , men har inte hört så mycket från Elephant . Men nya skivan tycker jag inte är så mycket att hänga i julgranen direkt, men jag ska se till att lyssna igenom mer så kanske den växer lite men mina första intryck var inte så bra.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2005-07-19 16:19
Det är verkligen en skiva som kräver att man tar sig tid för att lyssna på den. De första gångerna tyckte jag att den var på gränsen till dålig men nu är de flesta låtarna riktigt bra i mina öron!

Forever for her (is over for me) är nog den absoluta favoriten.

2005-07-20 18:35
men hörrni. om man inte varit så inne på dom förut men gillar senaste låten, hur är resten av skivan då?
vad jag försöker säga är kommer jag gilla resten om jag gillar blue orchid?
massivt motstånd mot behandlingshem.