I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

beef: Lena Ph vs regina lund

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-06-07 22:42

beef: Lena Ph vs regina lund

I den där låten... mitt namn e lena philipson, så tyckte jag mig urskönja början till en fantastisk beef.. "Jag är inte något litet våp, inte blabla, inte blabla, inte regina lund eller..."

Hade det vart på hiphopscenen hade Regina ätit upp Lena ph för det där...

Rock out with your cock out!

2005-06-08 01:00
Fan mannen, Lena e hård; hade blitt en fet battle

2005-06-08 01:04
vadå har ni inte hört disslåten Regina släppte?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-06-08 01:16
Kontrast P20 jofan, klockren lyrik från regina. och vilket flow hon har sedan över det egenproducerade beatet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-08 01:19
b0ris
fast var det bara jag som tyckte att det kändes onödigt med Lil' Jon på refrängen? han har ju inget med beefen att göra egentligen.. han är inte ens från sverige liksom? :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-06-08 11:43
fast igentligen var det inte regina som började det hela?
I kärlekens språk, fast jag kan ha fel.. säger hon inte något med "du kommer aldrig få en lika fast vagina?" eller kanske lenas låt släpptes före detta utal!... det kan också vara så att regina blev så lack över låten så hon gjorde filmen till lena!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-09 17:55
Schlager-beef. Tror inte att en artist med endast glittriga gala-bögar i sitt crew har en chans mot hippie-pundar-semi-porraktrisen Regina Lund.
Intressepenisen hårdnar!