"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jag har längtat.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
YES ÄNTLIGEN!
Fucks your life up crew Tjabo!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jag ska sätta på deras första skiva nu bara för det! SPICE GIRLS 4 PRESIDENT!
Trodde världen hade dissat britt pop för länge sen, undrar hur dom kommer låta nu. Kanske blir lite destinys child aktigt. Spice girls feat dizzie rascal typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Can't blame em, de har väl slut på cash och pallar inte fixa riktiga jobb...
Har inte crackstreet boysen också börjat igen... såg en jävla musikvideo nyss.
No cake for the impurity!
Mentalprayer yes dom också, detta blir en kanon sommar! WHIIIIIHOOOO!
Toastare
2005-05-20 15:05
jaaa spice up your life! Horis aka Lammis Slut på pengar...i så fall alla utom Mrs. Beckham då ;) Mel C klarade ju sin solokarriär bra...geri, emma och Mel b hade det jobbigare.. yes, jag ville namedroppa lite!
Jag skyller allt på Emma!
Hörstedt, haha...min tanke med
when I play doctor, I play to win
Toastare
2005-05-20 15:09
bäst av gamla videos är den där med den fula flickan i glasögon sim liksom hittar nån jättestor kub eller boll å spice girls tjejerna är små feer och den här ensamma tjejen (hon har ju glajjor liksom) får kompisar i spice girls (springer iväg och gråter) förbaskat fin video
Jag skyller allt på Emma!
Bounty: Heter inte den låten typ Mama eller nått liknande? Och detta kan vara början på en ny era. Snart kommer Take That att turnea runt i världen med förbandet New Kids on the block... ;)
BountyBoo F25 Viva forever
jag skulle nästan villja se det.. fats å andra sidan så kan jag ju inte ens se ungar göra bort sig på combo... men spice girls har sjungit en del bra poplåtar. jag har de två första skivorna och jag har inga planer på att göra mig av med dom...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Skönt att en av musikhistoriens stora kommer tillbaka.
pengarna är slut?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Vad världen har behövt detta.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
talar för mig själv när jag säger att gränsen för "Girl-Power"-skiten gick för långt med långfilmen dom gjorde... jesus vilken film...
Haha, fan vad nice. Nu är det bara Boyzone kvar, sen så jävlar! :)
Moderator
2005-05-21 15:27
Finns det en publik? Är inte dem gamla fansen 20?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Å gudars skymning..
Omnia est Faeces
Nooo .. Mörkerts hämd är här !
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
GRRRRRLPOWER!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Jaaaa!!! Hoppas de gör en ny film också!
spice up your life!
teaminsaneracing.com
jag skojar inte! Jag kommer lätt gå på deras konsert om dom kommer till sverige (_läs skåne_)
musikvideon till låten "moma" är väl när dom sitter på varsen pall och sjunger "ooh mama ooh mama" osv... och så ser man tillbakablickar osv osv... :E
Homesoul Who cares if they can sing or not, they are great! Who can sing anyway? Its quite ironic that Ms Beckham became most famous since she was least needed in the group. She's just a waste of space.