Audioslave - Out of Exile
Fick en "förhandstitt" idag; måste säga att de kan ha överträffat förra plattan. Melodiösa toner, hårda riff; Tom Morello ÄR bäst i världen, Chris Cornell´s röst kan nog vara rockens hetaste just nu. Om ni gillade förra plattan, kommer ni att älska denna! Support Audioslave! Den 27:e juni spelar de i Stockholm; biljetter finns att köpa på ticnet! Fred!
jag med, den e fet!
Breaking the branches off your family tree.
Yes yes! Men, den första e ju självklart en klassiker. Detta bådar gott för konserten!!
"Chris Cornell´s röst kan nog vara rockens hetaste just nu" nja.. snarare för tio år sen..
Säg nån idag som har samma känsla i sin röst. Han äger.
detta album + ...and you will know us by the trail of dead som förband=årets bästa konsert
•pave paradise•
Skoob: Om vi talar om känsla så vinner ju Cedric Bixler över Cornell med hästlängder, men Cornell är ju grymt nice han med. Har bara hört Be yourself från nya plattan men den är bra som fan.
Still in the bridge
fast om man snackar sangare, sa later alla som Britney i jamnforelse med Maynard
Miaz: Tack för att du räddade tråden. Nu behöver ingen oroa sig mera för att droppa den mest idiotiska kommentaren när du redan har gjort det.
Still in the bridge
lyssnar på Out of exile nu, den låter skön, det kommer växa för mej känner jag. Sen är det klart att man drar till hovet den 27/6, det blir skönt gung så att påstå. Sen Cornells röst är sjukt bra, lyssna på soloplattan Euphoria Morning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cedric bixlers röst lär ju vara helt körd redan så otroligt ljust som han sjunger nu för tiden, från at the drive-in till mars volta. där snackar vi trasha rösten
12.
den låter fortfarande lika bra^^
•pave paradise•
j-adD: Vet ju inte med säkerhet men tror att Cedric knappast har tappat rösten, utan använder den bara på ett sätt som passar musiken bättre. Vild gissning förstås, och Cedrics röst ska knappast diskuteras i den här tråden. peace
Still in the bridge
Be yourself är ju så jävla bra så det finns inte ord att beskriva den
http://duckdown82.tumblr.com/
Tokigt jävla bra :) Ljusår bättre än första skivan, helt klart.
Look with your own eyes - See with your own mind
Grymt bra, ska definitivt köpas inom en snar framtid... Lyssnade precis igenom den och Morellos gudalika guralir och Cornells aningen speciella Robert Plant-aktiga röst passar verkligen tillsammans som handen i handsken på Out Of Exile...
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
Salvadåren "Robert Plant Aktiga röst" WTF? Plant låter ju som en flicka, inte kan du jämföra de två...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, Robert Plant har en av de särklass bästa rösterna i rockhistoria, så FUFUFUFU om du ens antyder att Cornell skulle ha bättre röst. :) Bra är han dock.
Look with your own eyes - See with your own mind
det också
C-W-B Plattan heter Audioslave. En av mina favoritskivor helt klart, har inte orkat lyssna på den nya. Känns som om den inte kommer att motsvara mina förväntningar men who knows, jag ska lyssna nångång.
Out of exile är nog en av dom hetaste skivorna i år. Jag menar det finns dom andra låtarna som chochise och show me how to live men har ni lyssnat på be yourself? Den överträffar det mesta. Audislave är på G.
Rock is not dead!
Måste bara hålla med. Detta album är grymt bra. Hade inte hört så mycket från Audioslave innan detta, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men som någon annan sade så är Chris Cornell's röst verkligen något utöver det vanliga, den håller riktigt bra! (Ibland hörs det att det är RATMs gamla medlemmar).
.: Graffiti can't be stopped :.
nån som var på hovet förra måndagen då? det var gryymt bra.
men tyvärr, allt som allt kan jag bara säga att audioslave är soundgardenPlus (och det där plusset e tom morello)
Balzary P17 jag tycker SoADs skiva är hetast i år. Rent musikalisk tycker jag den e mer spännande än audoslaves, känns som om morello inte riktigt släppts loss i nya plattan